21 sept. 2017

Gel de dus Imperial Leather for Relaxing Sleep - Review

Dragele mele,  pentru astăzi vreau să vă povestesc despre gelul meu de dus care ma ajuta sa am un somn liniștit ( atunci când îmi permite prințesa mea) și anume Gelul de dus Imperial Leather for Relaxing Sleep.
Acest gel de dus l-am primit de la prietena mea stabilita în Anglia și din câte mi-a zis prețul lui este de 3 lire sterline.
Este ambalat într-o sticluța de 250 ml iar el este un gel de dus cremos și extrem de parfumat.
Parfumul lui rezista pe pielea mea sase ore și extractul de Aloe Vera și levănțică te duce la starea aceea de confort maxim.
Acest gel de dus este ideal pentru dusul de seara datorita faptului ca simți cum te relaxezi și adormi imediat. Deși îl folosesc de aproape o luna, încă spun și acum ca pentru mine acest gel de dus este un fel de somnifer.
Cantitatea din acest gel de dus este suficient pentru a va ajunge cam patru-sase luni, depinde de cât de mult gel de dus folosiți la o baie. Eu cred ca îmi va ajunge cam sase luni ținând cont ca într-o lună am consumat doar doua degete din el.
Oricum, la cât de bun este pentru mine, deja am dat " comandă" prietenei mele sa-mi mai aducă doua astfel de geluri de dus când va veni în noiembrie în țară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu