21 sept. 2017

LeGloss Bella Oggi col 15 - Review

Bună dragele mele. Pentru astăzi am decis sa va vorbesc despre noul meu luciu de buze de la Bella Oggi, firma italiana.
Despre Bella Oggi v-am mai povestit când v-am vorbit despre rujul meu primit cadou la trusa de machiaj.
Oricum, trecând peste acest detaliu minor, acest luciu de buze îl am de la o prietena foarte buna care se ocupa cu vânzarea de produse cosmetice Bella Oggi.
Prețul acestui luciu de buze este de 3 euro ce se găsește într-o sticluța de 8,5 ml.
Culoarea aleasa de mine are codul col.15 iar pe buze este un maro deschis cu tenta de rosu închis.
Eu pur și simplu îl ador datorită faptului că îmi hidratează în profunzime buzele, îmi oferă catifelarea de care am nevoie, în plus este rezistent la transfer.
Rezista pe buze pana la șase ore, timp în care mănânc și îmi beau cafeaua liniștită.

Voi ați încercat vrun produs de la Bella Oggi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu