31 aug. 2017

Gel de ras Sensitive Kaufland Care pentru dama - Review

Nu știu cum sunteți voi, dar eu de când sunt mămică la doi copii mici, doar în zilele când soțul meu pleacă la plimbare cu ei am timpul disponibil de a folosi epilatorul pentru a scăpa de parul nedorit.
Tocmai din acest motiv, încă de când eram însărcinată cu băiatul meu, am început sa utilizez lama de ras.
La început foloseam săpunul lichid pentru a-mi umezi pielea și a ajuta aparatul sa alunece pe piele, dar după utilizare aveam o senzație de mâncărime și de uscare a pielii.
Hotărâtă sa scap de această senzație nesuferita pe care o aveam, la inițiativa unei prietene am început sa utilizez un gel de ras.
Mi-a plăcut foarte mult senzația de răcoare și de finețe pe care o simțeam asa ca am început sa folosesc acel gel.
Însă când am fost însărcinată cu fetita mea am avut pielea sensibila și după folosirea acelui gel de ras ma iritam îngrozitor și ma ustura după utilizarea lui.
Într-o zi, în timp ce eram la cumpărăturile pentru casa, am descoperit la Kaufland acest gel de ras pentru piele sensibila, la un preț bun de 5,13 lei.
Curiozitatea m-a determinat sa-l adaug în coș și ii mulțumesc din suflet lui Dumnezeu pentru alegerea făcută.
Seara în timp ce soțul și băiatul dormeau am și testat gelul.
Primul lucru care m-a cucerit la el a fost parfumul de orhidee care m-a făcut sa visez.
După utilizare pielea mea a rămas catifelata și cu acel parfum irezistibil câteva ore bune. De atunci am început să-l folosesc de câte ori aveam nevoie.
Ieri, pot sa spun ca am avut un super noroc ca am găsit gelul meu de ras preferat la un super preț, de doar 3,5 lei, asa ca l-am pus repede în coșul meu de cumpărături.
Acest gel de ras se găsește disponibil la o cantitate de 250 ml, cantitate suficienta ( în cazul meu) timp de 6 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu