31 aug. 2017

Trusa de farduri Beauty she cu 22 de culori - Review

Cred ca nu există femeie în tot universul care sa nu aibă în posesia sa măcar o trusa de farduri cu ajutorul căreia își poate realiza un machiaj simplu sau profesional.
Eu una optez mai mult pe machiajul simplu, folosind diverse culori în funcție de starea pe care o am în acel moment sau de vestimentația pe care o folosesc.
Acum vreo trei ani efectiv m-am îndrăgostit de această trusa de la Beauty She care îmi oferă o gama variata de culori atât pentru ochi cât și pentru obraji.
Prețul ei este de 30 de lei și se poate găsi în toate magazinele specializate în cosmetică. Eu am achiziționat-o acum 3 luni de la un magazin din Prosper Sebastian ( București) la 25 de lei la care am mai primit și un luciu de buze Bella Oggi despre care o sa va vorbesc într-o altă postare.
Culorile sunt puțin sidefate, nu se întind pe ten, nu curg pe durata întregii zile și se îndepărtează ușor.
Eu una sunt extrem de mulțumită de această trusă și o voi achiziționa de câte ori voi avea ocazia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu