31 aug. 2017

Mascara Seventeen X-Traordinaire Black - Review

Cum v-am prezentat până acum trusa de farduri pentru pleoape și obraji, precum și rujul de care sunt îndrăgostită, în continuare a-și vrea să vă vorbesc despre mascara pe care o ador.
Aceasta am primit-o cadou de la o prietena foarte draga mie, chiar în momentul când efectiv rămăsesem fără rimel datorită celor doi teroriști din viata mea. Pot sa spun ca m-a salvat ca eu fără rimel sunt precum un zombi.
Mascara aceasta nu încarcă genele, le oferă un volum și o curbura senzațională, nu curge, este ușor de aplicat datorita periuței de plastic care se mulează precum lutul pe gene.
O puteți găsi în 6 nuanțe superbe la prețul de 39,90 lei ( preț văzut de mine ieri în Kaufland).
Are o cantitate de 12 ml, suficient pentru 6 luni de răsfăț divin( cel puțin în cazul meu).
Acest produs minunat se afla deja pe lista mea de produse " indispensabile" pentru luna viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu