31 aug. 2017

Rujul The One Power Shine - Review

Dintotdeauna mi-a făcut placere să mă îngrijesc și sa arat bine în primul rând pentru mine și pe urmă pentru cei dragi, tocmai de aceea astăzi o sa va prezint rujul de care sunt îndrăgostită.
Rujul The One Power Shine este un ruj achiziționat de la compania mea preferată în materie de cosmetice, Oriflame.
Deși sunt o mămică a doi îngerași "teroriști" odată pe lună îmi rezerv cheltuielile pentru a-mi îmbogăți trusa cu câte un produs pe care îl numesc " indispensabil" pentru existenta mea.
Motivata de acest "capriciu" cum îl numesc cunoscuții mei,  acum o luna mi-am achiziționat rujul The One Power Shine nuanța Glazed Currant despre care pot sa spun ca efectiv sunt îndrăgostită.
Are o textura fină, oferă niște buze plăcute, nu le usucă, iar sclipiciul din compoziție face o adevărată senzație pe buze.
Singurul dezavantaj la acest ruj este faptul ca se duce repede, dar în fine, asta este un motiv în plus de a sta în fata oglinzii ( cel puțin în cazul meu).

Ingrediente:
RICINUS COMMUNIS SEED OIL, OCTYLDODECANOL, POLYBUTENE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, MICA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, LANOLIN, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CANDELILLA CERA, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, PARAFFIN, POLYETHYLENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, CERA MICROCRISTALLINA, COPERNICIA CERIFERA CERA, TOCOPHERYL ACETATE, SILICA, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, PARFUM, CANOLA OIL, PROPYLPARABEN, ROSA CANINA FRUIT OIL, TIN OXIDE, BHT, TOCOPHEROL, BENZYL ALCOHOL, CI 77891, CI 77820, CI 45410, CI 15850, CI 19140, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 42090, CI 17200

Preț catalog: în momentul de față 29,90 lei.

Disponibil în 20 de nuanțe superbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu