27 ian. 2018

Ce alimente putem consuma pentru a nu provoca colici bebelușilor

În urmă cu o săptămână v-am prezentat lista completă cu alimentele care provoacă colici bebelușilor ( pentru cine nu știe o puteți vizualiza AICI) și cum am primit multe întrebări asupra a ceea ce se poate consuma pentru a nu crea colici îngerașilor alăptați la sân,  astăzi am decis sa vorbim despre acest subiect.
Asa cum știm, în cazul copiilor alăptați cu lapte matern, lăpticul este produs de glandele mamare ( de sânge) din interiorul sânilor,  glande ce lucrează mai bine când primesc strictul necesar de alimente,  ca sa înțelegi mai bine,  în interiorul nostru este un fel de circuit,  dacă te hrănești corespunzător, glandele mamare produc un lăptic mai bogat în nutrimente,  decât atunci când încerci sa te înfometezi ( aviz mămicilor care sunt de părere ca dacă stau nemâncate vor da jos kilogramele acumulate în cele noua luni de sarcina, mai bine renunțați la asta și puneți mana și mâncați ca veți da jos când bebe va începe sa meargă în picioare).
Pentru cine nu știe,  ieri ( 26 ianuarie) prințesa mea a făcut două luni și am cantarit-o la medicul pediatru și are 7050 grame și 63 de cm, născută cu 2900 grame și 48 cm. Probabil veți spune ca este mult, dar medicul ei mi-a zis ca este foarte bine și sa continuam cu alăptarea și eu cu alimentația potrivita.
Anyway ,  știu ca am aberat puțin de la subiect, dar am vrut sa înțelegeți cât de bine se dezvolta un bebeluș atunci când mama se hrănește corespunzător, acum o sa va prezint lista cu alimentele pe care le consum eu:

  • Multe ciorbite ( de pui, legume, de porc și de vită) 
  • Supe ( de perișoare,  găluști) 
  • Friptura de pui și de porc 
  • Pește ( prăjit sau la grătar) 
  • Mămăliguță 
  • Pilaf ( cu legume,  ciuperci)
  • Macaroane / spaghete cu sos
  • Pui ( piept, pulpe, ciocanele)  la cuptor, cu sos, pe grătar
  • Ardei umpluți 
  • Chiftele 
  • Orez prăjit 
  • Cartofi ( fierți, piure,  prăjiți)
  • Cereale ( ovăz, porumb) 
  • Legume ( castraveți,  ardei,  morcovi,  dovleac,  dovlecei - prăjiți sau pane, ridichi,  sfecla roșie - murată)
  • Fructe ( struguri, banane, dovleac, alune, fistic)
Cam asta este lista completa cu ce alimente se pot consuma pentru a nu provoca colici bebelușilor.  Sper ca v-am fost de ajutor și multa sănătate atât vouă cât și celor mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu