19 ian. 2018

Masca naturala împotrivă căderii parului după naștere

Bună dimineața dragi mămici. După cum știți am născut acum ceva timp o frumusețe de fetita care îmi luminează viata în fiecare zi, însă acesta fericire îmi este umbrită de căderea excesiva a parului după naștere.
Stresul, colicii fetitei, energia prea mare a băiatului cel mare, nopțile nedormite, grijile cotidiene, oboseala etc, toate acestea au dus la o căderea masiva a parului meu.
Zilele de agitație mare,  drumurile prin oraș pentru a face rost de actele necesare pentru dosarul de indemnizație de creștere a copilului,  doi copii mici care trebuiau îmbrăcați și pregătiți pentru plecare, au mai constituit alte cauze asupra căderii parului meu.
Recunosc am unele zile când efectiv nu am timp sa ma pieptăn sau sa ma spăl pe cap cum ar trebui, asa ca atunci când ma trezesc doar îmi prind parul într-un coc dezordonat și ma apuc de treaba.
Sunt conștientă ca înainte de a fi mama în primul rand sunt femeie, asa ca ar trebui să-mi găsesc timp și pentru mine, dar uneori aceasta dorința rămâne una neimplinita. Am ajuns ca pur și simplu sa îmi fie frica sa ma mai privesc în oglindă, sa ma mai pieptăn, sa ma uit cu groaza la cantitatea mare de par din perie.
Dar sunt hotărâtă sa am grijă și de mine, asa ca de acum înainte o sa lupt și pentru mine. Știu ca nu sunt frumoasă,  ca am o figură obișnuită,  ca nu sunt genul de persoana după care sa întorci capul, dar vreau sa ma simt bine în pielea mea, sa nu îmi mai fie frica de imaginea mea din oglinda.
Asa ca de acum doua săptămâni am revenit la masca mea naturala împotriva căderii parului inventata după nașterea băiatului. O masca de par care ma salvează de fiecare dată și care îmi reda încrederea în mine.
Astăzi am decis sa o împart și cu voi.

Ingredientele necesare:

  • Doua banane coapte
  • Un ou
  • O linguriță de bicarbonat de sodiu
  • Zeama de la o lămâie
  • 100 de ml lapte de cocos 
Mod de preparare și de folosire:
 
Într-un castron de plastic sau bol, pisati cu o furculiță cele doua banane coapte, adăugați oul bătut bine, lingurița de bicarbonat de sodiu, laptele de cocos și zeama de la o lămâie și amestecați bine.
Lăsați pasta rezultata zece minute și apoi începeți sa o aplicați pe parul uscat din creștet pana la vârfuri.
Odată ce ați întins masca pe toată durata parului,  o lăsați sa acționeze timp de 30 de minute și apoi va spălați pe cap.
Folosirea acestei măști de par de doua ori pe săptămână conduce la o diminuare a căderii parului într-o luna de 80 %.
După un tratament de doua luni nu veți mai avea probleme cu căderea parului.

Sper ca v-am fost de ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu