25 ian. 2018

Cele zece rezoluții ale anului 2018

Deși prima luna din anul 2018 este aproape de sfârșit, as vrea sa va prezint în acest articol ce rezoluții mi-am propus sa le îndeplinesc în acest an. Trecerea dintre ani mi-am petrecut-o cu fetita mea în brațe privind amândouă multitudinea de culori ce luminea cerul înstelat, având zeci poate mii de dorințe în suflet și în minte, dar din toate acestea o sa le aleg pe cele mai mari.

1. Vreau sa slăbesc 
În acest an vreau sa dau jos cele doua kilograme ramase în urma sarcinii cu cea mica, vreau sa scap de burtica și în același timp,  îmi doresc sa ma simt din nou bine în pielea mea. Pentru aceasta dorința o sa apelez la programul Reset by Limitless, un program online creat special pentru a ne ajuta sa ne menținem greutatea și sănătatea corporala de care avem nevoie. Ar trebui sa știți ca acest proiect nu este un program de dieta de 3 luni, ci un program care ne învață să ne menținem sănătoși mai mult timp.

2. Vreau sa rad mai mult
Pe parcursul anului trecut am fost mai mult timp trista, parca am uitat cum este sa razi, sa fiu fericita,  sa ma bucur de viata și de tot ce contează. M-am saturat sa fiu doar umbra persoanei care eram odată.
Asa cum bebelușii sunt sinceri și știu sa se bucure de viață cu adevărat,  asa vreau și eu sa găsesc o modalitate de a ma reîntoarce în copilărie,  sa ma bucur de fiecare zi a vieții mele împreună cu familia mea, vreau sa simt din nou ca trăiesc,  sa nu mai fiu un robot al societății moderne în care trăiesc.

3. Vreau sa fiu o mamă mai bună 
Încă de pe vremea când eram însărcinată cu prințesa mea, am început sa plec capul la toată lumea care ma acuza ca sunt nebună,  ca ar fii trebuit sa fac avort și sa ma rezum la creșterea copilului pe care îl am deja, asta m-a făcut sa ma îndepărtez ușor de el, dar totul se termina ACUM. Sunt mama atât a băiețelului de aproape 3 ani, cât și a fetitei de doua luni. Fiecare dintre ei o sa aibă parte de atenția mea, nu voi mai permite sa ma influențeze nimeni.

4. Vreau sa ma relaxez din nou
De pe vremea când eram însărcinată cu băiatul meu, am renunțat la singura sursa de relaxare cu adevărat a mea și anume la baia cu spumă.  În acest an mi-am propus să-mi fac timp,  chiar dacă asta ma va costa o ora de somn mai puțin pentru mine,  sa ma bucur din nou de o baie lungă cu multa spuma la lumina slaba a lumânărilor măcar o data pe săptămână.

5. Vreau sa încep din nou sa desenez 
Când eram mica desenam foarte mult, făceam portrete, flori, peisaje etc, dar dintr-o data m-am lăsat pe mana nepăsării și am renunțat sa fac ceea ce ma făcea fericită,  ce ma scotea din zona de comoditate a copiilor de rand, asa ca anul asta mi-am propus sa ma reîntorc la desenul meu și primul portret pe care îl voi face va fi unul cu cei doi îngerași ai mei.

6. Vreau sa ies din carapacea timidității 
Când aveam 10 ani, fratele meu geamăn a murit de leucemie și asta m-a marcat atât de mult încât am ales sa nu mai vorbesc cu nimeni, sau dacă o făceam sa le dau impresia ca îmi scot cuvintele cu cleștele din gură. Acum după 18 ani de la moartea lui, am înțeles cu adevărat ca nu sunt eu vinovata de moartea lui, ca nu este vina mea ca eu trăiesc și el este mort, ca asta este decizia lui Dumnezeu. Știu ca îmi va fi greu,  dar vreau sa nu mai fiu timidă,  vreau sa ma simt din nou om și nu o umbra pe pământ, iar cei doi îngerași ai mei o sa ma motiveze sa reușesc.

7. Un articol pe zi
Am creat acest blog la sfârșitul lunii iulie a anului trecut,  la început scriam frecvent, aveam minim un articol pe zi, dar de la sfârșitul lunii octombrie,  m-am lăsat prada grijilor cotidiene și am renunțat sa fac ceea ce îmi place cu adevărat, dar asta o sa se schimbe. Planul meu este sa scriu minim un articol pe zi.

8. O carte pe săptămână 
Pana sa devin mamă,  citeam multe romane de dragoste,  științifice etc,  dar și la asta am renunțat. Însă anul asta mi-am propus sa-mi fac timp din nou și sa citesc o carte pe săptămână.

9. Sa public o carte
Acum doi ani de zile am scris un roman de dragoste, la care toate persoanele care l-au citit m-au sfătuit sa vorbesc cu o editura și sa-l public ca este extrem de bun, dar nu am avut niciodată curajul sa fac acest pas. Anul acesta vreau să-mi înving frica de eșec și sa încerc, pana la urmă fie ce o fi. Măcar am încercat.

10. Vreau sa ma simt din nou femeie
De când am devenit mama pentru prima data, am uitat ca înainte de toate sunt femeie și apoi mamă. Am uitat cum este sa ma duc la un salon de înfrumusețare,  am uitat cum este sa ma duc la shopping,  unde să-mi cumpăr haine pentru mine și nu pentru copii. Am uitat cum este sa ma îngrijesc,  cum este ca după baie sa ma dau toată cu loțiunea de corp preferată, am uitat cum este sa fiu provocatoare și sexy pentru soțul meu, motiv pentru care bănuiesc ca el are pe alta. Am uitat pe scurt cum este sa fiu o femeie, însă anul acesta vreau sa las sa iasă la suprafață femeia care zace în mine.

Cam astea sunt cele mai importante zece rezoluții ale mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu