10 ian. 2018

Cum facem în mod corect toaleta la fetite?

Bună. Cum de ceva timp sunt și mămică de fetita recunoscut ca mi-a fost greu la început sa fac toaleta prințesei mele, fiind totul diferit fata de băiat, asa ca am început sa ma informez. Însă cum nu am găsit undeva toate informațiile, am decis sa va povestesc aici în ce consta toaleta noastră de zi cu zi.

Ochișori 

Pentru ochișorii prințesei mele folosesc ser fiziologic și o compresa sterila. Pun ser fiziologic pe o compresa sterila și apoi șterg ușor ochii din interiorul ochiului spre exteriorul ochiului. În asa fel înlăturați toate impuritățile de pe ochișori.

Năsuc 

Pentru năsuc folosesc ser fiziologic. Ii pun câte doua picături de ser fiziologic în fiecare nară a nasului ceea ce favorizează eliminarea mucisorilor.

Buric

Aceasta zona se adresează mămicilor a căror îngerași nu le-a căzut buricul în maternitate. Veți folosi spirt, comprese sterile și baneocin pudra la fiecare schimbare de pampers. Folosiți o compresa sterila îmbibată în spirt cu care veți tampona cu mare grija zona buricului și apoi turnați Baneocin pudra peste buric pentru a favoriza uscarea și căderea buricului. Spritul împiedică apariția infecției.

Gurița

În mod normal se recomanda bucalaj cu glicerina boraxata, dar cum fetita mea este încăpățânața și nu accepta nimic sa se apropie de gurița ei, eu folosesc o suzeta ( pe care nu o ia de nici un fel) pe care o manjesc cu glicerina cu nistatin ( știu ca cea boraxata este toxică și de aceea folosesc una cu baza vegetala) și ii rotesc ușor în guriță pentru a-i îndepărta stratul de albeata ce ii apare pe limbuta din cauza suptului.

Gâtul 

Fetita mea este alaptata în mod exclusiv la sân, prin urmare noaptea doarme cu mine în pat unde are la dispoziția sa sânii mereu când ii este foame. Recunosc uneori adorm în timp ce ea suge, asa ca nu o ridic de fiecare data sa râgâie. Dacă nu râgâie după ce mănâncă, ea da afară,  asa ca i se prelinge lăptic pe gatul ei și se face precum brânză intre cutele gatului. Pentru a îndepărta aceasta branzica,  șterg ușor cu o compresa sterila îmbibată cu ser fiziologic.

Pasarica 

Pentru curățarea zonei intime folosesc ceai de galbenele și compresa sterila. După ce o spăl înainte cu apa și șamponul ei de baie după fiecare schimbare de pampers, prepar într-o cana puțin ceai de galbenele și utilizând o compresa sterila, ii desfac ușor buzele de la pasarica și o șterg ușor și delicat. Astfel îndepărtez toată albeata aceea care se formează din cauza transpirației și de la pipi.

Fundulet 

Recunosc, înainte nu acordam mare atenție asupra zonei de la fundulet, pur și simplu după ce o spălăm după ce o schimbam de pampers, o ștergeam cu ceai de galbenele și o compresa sterila. Însă totul a început sa dea greș când fetita mea a făcut un eritem fesier extrem de urat.
Am atașat poza pe care am făcut-o înainte sa ajung cu ea la urgență. Folosisem la ea Bephanten, Sudocream, crema de galbenele, spălat la fundulet cu ceai de galbenele și bicarbonat de sodiu, îmi dăduse medicul pediatru o crema Triderm și ii dădeam de doua ori pe zi cu ea, dar nimic. Parca era din ce în ce mai rău. Ajunsese sa sângereze în asa fel încât ieșea prin pampers și cred ca o ustura ca de fiecare data când își făcea nevoile în pampers plângea.
Asa ca după ce am văzut ca este mai rău am plecat cu ea la spital, de unde mi s-a zis ca după ce o spăl la fiecare schimbare de pampers sa ii dau pe fiecare buca a fundului câte 4-5 pulverizari cu Spray-ul Bebe Eryteal de la Klorane.
În 3 zile deja s-a vindecat zona și fetita mea a început sa zâmbească din nou.De acum înainte la toaleta funduletului folosesc după ce o spăl acest spray.

Cam acestea sunt etapele toaletei fetitei mele de zi cu zi. Sper sa va fie de ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu