31 ian. 2018

Spray reparator Eryteal de la Klorane - Review

Bună dimineața dragele mele mămici și viitoare mămici.
După cum știm cu toate, pielea unui bebeluș este foarte sensibila,  în special cea a funduletului. Dacă folosim pampersi sau diferite creme care nu sunt bune pentru bebelușul nostru, riscam sa le producem un eritem fesier.
Pentru toaleta fetei mele la fundulet la fiecare schimbare de pampers o spălăm cu apa și cu săpun și apoi o dădeam cu crema de galbenele, dar totul s-a schimbat intr- o zi când am văzut ca încep sa apară niște bubițe ( de parca ar fi fost oparita)  la fundulet.
Primul indemn al meu a fost sa- l sun pe pediatru care mi-a zis sa renunț la crema de galbenele și sa o înlocuiesc cu Bephanten și cu Sudocream. Bineînțeles ca nu a fost nici un rezultat, parca apăreau din ce în ce mai multe bubițe.
Când m-am dus cu fata la controlul de la o luna la medicul de familie,  acesta mi-a zis sa o spăl cu ceai de galbenele cu bicarbonat de sodiu și dacă observ ca încă ii mai apar bubițe sa ii cumpăr crema Triderm pe care sa o aplic de doua ori pe zi timp de 3 zile.
Hei bine, cum va dati seama nimic nu a dat rezultate,  parca era din ce în ce mai rău, începuse să-i curgă sânge din acele bubițe astfel încât ii ieșea din pampers.
Plus ca ma simțeam neputincioasa când o vedeam ca plânge și tipa când făcea caca.
Pana într-o zi când am găsit-o plina de sânge și ea abia mai avea voce sa mai tipe, asa ca am îmbrăcat-o repede și am fugit cu ea la urgențe.
Ca sa va faceți o idee cum arata funduletul fetei mele cu o seara pana sa ma duc cu ea la urgenta.
Sa revenim, ajunsa la spital a văzut-o medicul de garda și mi-a zis sa o dau cu spray-ul reparator Eryteal de la Klorane timp de doua săptămâni la fiecare schimbare de pampers.
Acum după doua săptămâni de tratament cu acest spray pot sa va vorbesc despre el.
Pentru noi a funcționat de minune, din a doua zi de tratament s-a văzut o îmbunătățire și pe zi ce trece pielea a început sa se vindece.
În momentul de fata pe toată pielea unde a avut eritemul fesier s-a format ca o crusta care a început sa cada lăsând pielea sănătoasă.
Deși puțin cam scumpa ( 53 de lei tubul de 75 ml, de la farmacia Dona) care mi-a ajuns cam o săptămână un tub,  o sa continui sa o folosesc pana când se va vindeca de tot.

Informații generale:
Eryteal spray reparator – rezultatul a 5 ani de cercetare ai laboratoarelor KLORANE – este primul tratament al inrosirii si iritarii feselor, sub forma unui spray uleios, la fel de eficace ca un unguent, avand in plus o actiune mai rapida si fiind mai igienic si mai practic. 
Calmeaza si elimina senzatiile de disconfort (Extract de galbenele KLORANE). Repara rapid tesutul cutanat mai sensibil (Complex reparator de vitamine - A, B, F - si formula 100% uleioasa care repara prin refacere). Limiteaza proliferarea bacteriana (are efect imediat de stopare datorita formulei uleioase si formei de spray, evitand contactul mainilor cu zonele iritate).

Mod de folosire:
După ce ați spălat și uscat funduletul bebelușului la fiecare schimbare de pampers, se pulverizează câte 4-5 pufuri pe fiecare buca a funduletului ( se formează precum o spuma) și apoi aplicați pampersul.

În cazul nostru a dat rezultate acest spray, plus ca a contat mult ca am schimbat și marca de pampers cu una cu care ii merge super bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu