30 ian. 2018

Săpun lichid cu parfum de mosc și trandafiri Caroline Sweet Kiss - Review

A trecut mult timp de când nu am mai scris un review la vrun produs anume, dar viata petrecuta alături de doi îngerași mici este prea colorată. Sper ca de acum înainte sa pot sa ma țin de blog și sa va povestesc despre ce produse am mai testat în ultima vreme.
Tocmai de aceea primul review pe anul acesta este despre săpunul lichid cu parfum de mosc și trandafiri Caroline Sweet Kiss, un săpun lichid de care m-am îndrăgostit.
Acest săpun lichid l-am primit cadou de Crăciun de la soacra mea și recunosc la prima vedere am fost puțin sceptica cu privire la el, însă după prima baie mi-am schimbat radical părerea.
Se găsește într-o sticla de 500 ml prevazuta cu o pompita care eliberează cantitatea optima de săpun și de parfum care persista pe piele cât și în baie patru ore.
Eu îl folosesc la baia de seara deoarece îmi place senzația de piele catifelata și parfumul suav pe care mi-l conferă, puteți să-l numiți o sursa de relaxare după o zi plină petrecuta cu doi copii,  unul plin de energie și altul în plina perioada de colici și pusee de creștere.
Cantitatea de săpun eliberata este suficienta pentru a crea o spuma consistenta pentru a acoperi tot corpul, iar parfumul de mosc și de trandafiri te poarta în lumea fanteziei.

Informații generale:
Sapunul lichid Careline Sweet Kiss este puternic hidratant fiind bogat in ingrediente hranitoare lasand pielea catifelata, iar parfumul de trandafiri este persistent si revigorant.

Instructiuni: se toarna o cantitate mica de sapun in palma sau pe un burete umed. Se maseaza pe pielea pana la obtinerea unei spume bogate, apoi se clateste.

Ingrediente:
aqua, sodium laureth sulfate, cocamide DEA, sodium chloride, glycerin, glycol distearate, syrene/acrylates copolymer, cocamidopropyl betaine, parfum, DMDM, hydantoin, polyquaternium-7, laureth-10, disodium EDTA, citric acid, methylchloroisothia-zolinone, methylisothiazolinone,butylphenyl methylpropional,citronellol,coumarin,limonene

Preț: aici prețul difera în funcție de magazinul de unde îl cumperi,  de exemplu în Cora este 10 lei, în Auchan 15 lei iar în Carrefour este de 18 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu