25 ian. 2018

#SlabesteDestept rezoluția mea din 2018

Suntem mame, dar odată cu apariția copiilor în viața noastră, uitam ca mai suntem și femei, punem pe primul plan copiii noștri și astfel ajungem sa ne neglijam, ajungem sa uitam cum este sa mergem la un salon de înfrumusețare, pentru a ne lasa răsfățate, ne lăsăm în voia kilogramelor acumulate în timpul sarcinii sau a perioadei alăptării când avem un program haotic de mâncare, în special noaptea.
Mâncatul pe fugă, prea multe dulciuri pentru energie, nervii, stresul, nopțile nedormite, prea multe produse de panificație,  snacks-uri, cartofi prăjiți la greu, perioadele de colici ale fetei mele, puseele de creștere, toate acestea au condus la frica mea de a ma mai uita în oglinda.
Sunt conștientă ca majoritatea kilogramelor mele s-au depus în zona burții și a soldurilor.

Efectiv detest modul în care a ajuns corpul meu, forma de para pe care a căpătat-o din cauza neîngrijirii mele.
Depresia rezultata în urma aspectului meu fizic, m-a făcut sa încerc sa ma înfometez, dar totul a luat sfârșit după trei zile, când am observat ca lactația mea începe sa scadă,  fata era extrem de agitata și de flamanda,  iar eu era sa leșin în timp ce eram cu ea în brațe.
Așa că mi-am bag picioarele în ea de dieta extremă și am început sa mănânc din nou. Încercarea mea de înfometare mi-a adus doua kilograme în plus, care s-au acumulat la cele trei ramase în urma sarcinii, motiv pentru care am cerut ajutorul fratelui meu sa ma ajute sa dau jos oglinda cea mare de pe hol.
Detest să-mi mai oglindesc imaginea în ea. Ma urăsc și pe mine. Urăsc mama asta care i-a luat locul femeii care eram odată. Vreau sa ies la suprafață... Și știu cum voi reuși asta.
Dacă ești și tu nemulțumită de reflecția din oglinda din baia ta, acum este timpul tău, timpul de a redeveni o femeie frumoasă, timpul de a trezi femeia din anonimat, femeia care intre timp a devenit o mamă.
Este timpul tău, timpul de a face o schimbare!

Cum putem face schimbarea?

Acum o săptămână, am aflat de la o prietena de un program numit Reset by Limitless care reprezintă un program online de nutriție și slăbit: o formulă simplă, sănătoasă, gustoasă și ultra eficientă de a remodela corporal o persoană și de a-i reeduca complet apetitul.

Da, ați citit bine, totul se desfășoară online, în intimitatea locuinței noastre, vom avea precum un antrenor personal,  un medic nutriționist la dispoziția noastră.
Vom putea sa stam acasă lângă copii,  dar în același timp sa avem grijă și de noi înșine.

Ce presupune acest proiect?

Programul de remodelare corporala Limitless lanseaza Reset by Limitless, un program (care dureaza trei luni) in care primesti online tot ce iti e necesar pentru a-ti remodela corpul pana la cea mai frumoasa si sanatoasa varianta a sa. Vei primi toate resursele de educatie pentru ca la finalul celor trei luni vei fi propriul nutritionist pentru tine si familia ta.
Reset by Limitless e cel mai smart program de nutritie si slabit, e o schimbare definitiva a stilului de viata.

  • in prima luna vei primi un plan de nutritie personalizat pe obiectivul tau, ce va fi realizat in urma unei testari online.
  • in cea de-a doua luna de program deja vei sti exact ce sa mananci.
  • cea de-a treia luna e dedicata secretelor care tin de a pune in practica pentru totdeauna un stil de viata cu adevarat sanatos si care nu mai permite surplusului de greutate sa revină. 
La finalul programului, cantarul iti va arata cele mai placute stiri iar tu vei fi propriul tau nutritionist. Urmand principiile Reset o femeie poate slabi intre 10 si 18 kilograme pana la sfarsitul programului.

Suna bine,  nu?

Cât costa acest proiect #SlăbesteDestept?

Odată cu începerea noului an, cei de la Reset - Limitless,  oferă o reducere de preț pentru primii 100 de abonați #Reset.

Eu sunt hotărâtă să-mi dau o șansă anul acesta, voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu