26 ian. 2018

Mami, tu ești eroul meu!

Încă de la începutul anului 2018 m-am gândit mult dacă scriu acest articol sau nu, l-am început și apoi șters de multe ori, îmi este teama de reacția voastră,  dar cred ca a venit momentul să-mi înving frica și sa spun ceea ce simt, nu?
Sper sa nu o dau în bara, dar acest articol este scris în onoarea tuturor mămicilor care vor citi aceste rânduri.
Tu, draga mea care ai renunțat la corpul tău de adolescentă și ai ales să-ți privești modificările care au apărut în cele noua luni de sarcina, doar ca sa îți ții îngerașul în brate, meriți tot respectul meu.
Tu, care ai trecut peste stările de greata și de amețeli de la începutul sarcinii doar pentru a-i da viata puiului ce creștea în tine,  ești eroul meu.
Tu, care ai renunțat la toate lucrurile tale preferate doar pentru a-i fie bine celui mic, ești o adevărată învingătoare.
Tu, care ai privit cu dezamăgire în suflet ca hainele tale preferate îți rămân mici, dar când te gândeai la comoara ce creste în tine îți revenea zâmbetul pe buze,  ești cu adevărat o eroină.
Tu, care ai suportat cu brio durerile nașterii, doar pentru a aduce pe lume pe cel/ cea care te va iubi pe vecie necondiționat,  ești eroul meu.
Tu,  care abia născută suporți cu mare greutate, dar nu te plângi deloc de vizitele celor dragi, ești eroul meu.
Tu, care stai nopțile pe lângă cei mici când au pusee de creștere sau colici, ești eroul meu.
Tu, care din cauza oboselii,  adormi cu cel mic în fund, ești eroul meu.
Tu, care renunti la o ora din timpul tău doar pentru a face și tu un dus și cum intri în cada cel mic se trezește și când îl auzi ca plânge ieși cu clabucul pe tine, ești eroul meu.
Tu care apuci sa mănânci doar un Sandwich toată ziua și ala câte o înghițitură printre picături, ești eroul meu.
Tu care îți faci cafeaua dimineața și după ce o plimbi prin toată casa,  ajungi sa o bei seara,  ești eroul meu.
Tu care spui ca te duci la cumpărături sa îți iei și tu ceva nou, dar te întorci cu lucruri pentru bebe, ești eroul meu.
Tu care veghezi la capătul patului atunci când cel mic este bolnav,  ești eroul meu.
Tu care te dedici trup și suflet pentru binele familiei tale, ești eroul meu.
Tu care dormi câte patru ore pe noapte,  doar pentru a te trezi sa îți faci treburile casnice cât dorm cei mici, ești eroul meu.
Tu care ai cearcăne ca ai stat noaptea trecuta sa ai grija sa nu-i crească febra celui mic, ești eroul meu.
Tu, care nu știi cum sa te împărți mai bine ca sa îți faci toată treaba,  ești eroul meu.
Tu, care poate nu ai ce manca în ziua de mâine,  dar doar ca sa le fie bine celor mici, spui ca nu îți este foame, ești eroul meu.
Tu, care poate nu ai cu ce sa îți îmbraci copii și preferi sa vinzi lucruri de prin casa, ești eroul meu.
Tu, care, poate îți este rău de numai poți, dar cu toate ca mergi tinandu-te de pereți, ai grija de cei mici și de casă,  ești eroul meu.

Mai pe scurt, mami orice ai face,  TU ESTI EROUL MEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu