25 ian. 2018

În 2018 apăs butonul de reset al greutății corporale

Suntem în anul 2018, mai precis au trecut fix 25 de zile din acest nou an.
Anul 2017 a fost un an cât se poate de minunat pentru mine, am învățat cum sa fiu mai chibzuita, sa nu mai cheltui mulți bani pe lucruri nefolositoare,  am învățat ca nu am nevoie de multe geluri de dus în dulapul de la baie, am inventat rețete noi culinare, am învățat sa înot, am văzut marea pentru prima data în cei 27 de ani ai mei și poate cea mai mare realizare a mea a fost faptul ca am dat naștere unei prințese mici care îmi luminează viața.
Pitica este născută pe 26 noiembrie 2017 și este grasunica mea.
Anyway, oricât de minunata este venirea pe lume a unui copil dorit ( cel puțin din partea mamei și a tatălui nu, dar asta este o alta poveste pe care o sa v-o povestesc alta dată), aceasta fericire este umbrita de problema kilogramelor ramase în urma sarcinii.
Ca sa va dati seama despre ce vorbesc,  o sa va zic doar atât: aveam 65 de kilograme la 175 de cm ai mei înainte de sarcina și când am născut fata la 38 de săptămâni și 6 zile aveam 73 de kilograme, dintre care am dat jos pana acum 4 kilograme.
Ținând cont ca alăptez nu prea merge sa ma înfometez, plus ca datorita crizelor de colici și a puseelor de creștere prin care trece fata mea, mănânc pe apucate, mai mult noaptea și obligatoriu consum ceva dulce ca altfel simt ca nu am energie sa rezist.
Astăzi de dimineață,  m-am cântărit și m-am speriat când am văzut ca acele cantarului meu arata 70 de kilograme,  prin urmare acum ma lupt cu 5 kilograme care se încăpățânează sa rămână pe mine.
Din fericire pentru mine, dar și pentru restul de mămici care se afla în situația mea, în urma interacțiunii mele cu domeniul blogging-ului, am aflat de programul Reset by Limitless care reprezintă un program de nutriție și slăbit: o formulă simplă, sănătoasă, gustoasă și ultra eficientă de a remodela corporal o persoană și de a-i reeduca complet apetitul.


Despre ce este vorba în acest proiect? 

Programul de remodelare corporala Limitless lanseaza Reset by Limitless, un program (care dureaza trei luni) in care primesti online tot ce iti e necesar pentru a-ti remodela corpul pana la cea mai frumoasa si sanatoasa varianta a sa. Vei primi toate resursele de educatie pentru ca la finalul celor trei luni vei fi propriul nutritionist pentru tine si familia ta.
Reset by Limitless e cel mai smart program de nutritie si slabit, e o schimbare definitiva a stilului de viata.
  1. in prima luna vei primi un plan de nutritie personalizat pe obiectivul tau, ce va fi realizat in urma unei testari online.
  2. in cea de-a doua luna de program deja vei sti exact ce sa mananci.
  3. cea de-a treia luna e dedicata secretelor care tin de a pune in practica pentru totdeauna un stil de viata cu adevarat sanatos si care nu mai permite surplusului de greutate sa revina.
La finalul programului, cantarul iti va arata cele mai placute stiri iar tu vei fi propriul tau nutritionist. Urmand principiile Reset o femeie poate slabi intre 10 si 18 kilograme pana la sfarsitul programului.

Sună interesant, nu? Iar faptul ca totul se desfășoară online din punctul meu de vedere valorează cât un Ferrari ( am eu o pasiune pentru aceasta mașină,  nu va îngrijorați,  prețul acestui program este de 176 de euro). 
Eu apăs butonul de RESET a kilogramelor mele, voi ce mai așteptați? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu