11 feb. 2018

Cum am scăpat de mucegaiul din garsoniera mea cu ajutorul celor de la Depozit-online.ro

Trăim într-o perioadă în care pe măsură ce apar noi membri în familia noastră, vine timpul sa ne schimbam domiciliul ( daca avem posibilitatea) sau varianta cea mai ieftină, sa o renovam pe cea existentă astfel încât să le oferim copiilor un loc sigur și confortabil.
In octombrie 2015 am reușit împreună cu soția mea si cu băiețelul nostru sa ne mutam de la părinții ei, într-o garsonieră micuță de 18 metri pătrați. In ciuda locului mic de care dispunem, avem măcar siguranța faptului că este casa noastra, că nu mai intra nimeni peste noi în camera atunci când cel mic face gălăgie sau plânge. Un loc pe care îl numim cu mare drag ACASA.
Pe cât de fericiți eram că avem un locușor numai al nostru, pe atât de mult am inceput sa regretăm că ne-am ales tocmai aceasta garsonieră sa o achiziționăm.
Ca sa înțelegeți despre ce va bat câmpii pe aici, ar trebui să știți că garsoniera noastră este într-un bloc unde majoritatea locatarilor de la etajele superioare sunt pensionari , iar la etajele inferioare își desfășoară activitatea diferite firme.
Toate bune și frumoase ați putea să spuneți , nu? Copilul se poate juca și tipa in voie fara sa deranjeze pe nimeni, nu? Cam aveți dreptate, dar avem două mari probleme cu aceasta garsonieră și anume: lângă noi își desfășoară activitatea o firma de anticariat și pe timpul cald ne umple de gândaci și cea mai mare problema a noastră este mucegaiul care apare mereu in timpul anotimpului rece.
Problema gândacilor o rezolvam ușor cu acele fiole numite Regent pe care le achiziționăm de la farmacia veterinara din cartier, dar cealaltă ramanea pe primul plan.
In luna iunie 2017 am aflat că vom redeveni părinți, așa că am decis că este timpul sa rezolvam cumva cele două mari probleme ale noastre, chiar nu puteam sa stăm cu mâinile în sân și sa privim cum ni se îmbolnăvesc de tot copiii. Menționez faptul că datorită mucegaiului care tot se încăpățâna sa reapară in ciuda eforturilor soției mele de a-l îndepărta cu fel de fel de solutii, băiatul cel mare are probleme respiratorii.
In continuare as dori sa va povestesc cum am reușit să ținem în frâu mucegaiul încăpățânat.
După ce am aflat că soția mea este însărcinată cu o fetița, am incercat să găsesc pe internet metode de a scăpa de mucegai. Am găsit câteva variante dintre care am ales-o pe cea mai bună după părerea noastră și anume aplicarea plăcilor de polistiren expandat pe pereți, proces urmat de o plasa specială , dat cu grunt și apoi aplicarea a doua straturi de lavabila cu ioni de argint.

Pentru cine nu știe plăcile de polistiren expandat sunt obținute prin procesarea polistirenului expandabil, iar rolul acestor placi de polistiren expandat este de a împiedica ieșirea mucegaiului la suprafață.
In luna august 2017 am avut 3 saptamani de concediu și în loc să mă duc pe undeva prin vacanta cu soția și cu băiatul meu, am preferat sa profit de faptul că perioada de concediu al meu a coincis cu perioada de concediu al părinților mei și astfel mi-am dus băiatul la ei. Rămânând acasă cu nevasta-mea am întocmit un plan de renovare și ne-am apucat de treabă.

Etapele de renovare

Primul lucru pe care l-am făcut a fost sa aruncăm canapeaua care stătea degeaba in camera, dar în momentul în care am tras-o după peretele negru de mucegai am constatat că era îmbibată cu apă și cu mucegai. Cum nu puteam sa o arunc singur întreagă că nu vroiam sa cer ajutorul soției mele insarcinata, am inceput sa o desfac și să o fărâm. Pe măsură ce o rupeam, mirosul înecăcios de mucegai se raspandea din ce in ce mai mult în camera, cauzandu-ne mari dureri de cap și înțepături la inimă. Cu multe eforturi depuse, am desfăcut pe cat de repede am putut canapeaua și am aruncat-o in spatele blocului la tomberonul de gunoi.
Al doilea pas urmat de noi, a fost să strângem restul de mobilier din camera cat mai pe mijloc și să aplicăm pe parchet o folie mare de plastic. Așa am bifat o zi din concediul meu.
A doua zi, eu și cu soția mea ne-am înarmat fiecare cu doua șpacluri și cu măști pe față și am început să îndepărtăm vopseaua lavabila îmbibată cu mucegai după pereți. Fiind doua persoane am reușit să facem aceasta treabă într-o zi. Îmi amintesc că soția mea îmi spunea că așa s-a mai dus încă o zi din concediu. Însă parcă pentru mine nu a fost de ajuns. Aveam aplicata pe pereți plintă ( din aceea veche realizată din ipsos cum se folosea pe timpul lui Ceaușescu) și am început să o dau jos. Toată această treabă mi-a mai luat încă trei ore și în noaptea aceea ne-am culcat la doua dimineața.
A treia zi , am vrut sa indepartez cu șpaclul toate reziduurile rămase pe pereți de la plinta, când am văzut amândoi uimiți că începe să se cojească tavanul. Așa că a treia zi am pierdut-o sa indepartez cu șpaclul tavanul.
A patra zi, ne uitam amândoi uimiți de cat de schimbata pare acum camera, dar apoi am realizat că trei zile ne-a luat doar să facem un sfert din cameră. Cum timpul nu stătea deloc pe loc, trebuia să trecem la următorul pas și anume sa apelam la un magazin de unde puteam cumpără materiale de construcții de cea mai buna calitate , așa că după o mică căutare pe internet am găsit pe o pagina web o știre care suna cam așa: „ de la depozit-online.ro puteți cumpăra materiale de construcții la preturi accesibile pentru orice buzunar”.

Curioși din cale afară atât eu cât și nevasta-mea am dat pe acest link și am aflat că acest depozit de materiale de construcții specializat atat in cărămizi, materiale de construcții și BCA este exact pe gustul nostru, cu preturile pentru buzunarul nostru și ce ne-a făcut să contactam serviciile oferite a fost când am citit că depozit-online.ro va poate oferi livrarea produselor direct la domiciliu.
De la ei am găsit majoritatea lucrurilor necesare pentru renovarea casei și după ce am făcut comanda după depozit online București în a șaptea zi ne-am apucat de aplicarea plăcilor de polistiren expandat pe pereti.
In a opta zi am aplicat și tavanul fals și plinta achiziționate după acest depozit online, iar în a zecea zi deja aplicăm plasa pe pereți și dădeam cu grunt pe care l-am lăsat să se usuce doua zile. După aceste două zile am reușit într-o zi să aplic pe pereți cele două mâini de lavabila cu ioni de argint.
Am terminat repede camera cu acest depozit-online și astfel am reușit să mă bucur împreună cu familia câteva zile de vacanță.
Probabil vă întrebați acum daca mai am probleme cu mucegaiul , nu? Răspunsul este că datorită celor mai bune materiale de construcții comandate după depozit-online.ro mucegaiul nu a mai apărut.
Noi suntem mulțumiți că în sfârșit problemele noastre s-au încheiat și putem sa ne bucuram de viață alături de cei doi îngerași ai noștri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu