3 feb. 2018

Pudra de talc Johnson's Baby - Review

De când am născut fetița , a fost mai fomista dacă aș putea să spun așa , prin urmare a început să facă cute pe la marginile pampersului care erau mai tot timpul roșii, dandu-mi impresia că este iritată.
Datorită faptului că aveam o perioadă în care plângea mai mereu , am încercat să găsesc cauza plânsului prin eliminarea, așa că am ajuns la concluzia că o ustura pielea acolo unde se formase cutele.
Am sunat pe medicul pediatru si mi s-a zis că trebuie să-i dau cu pudra pentru bebeluși la fiecare schimbare de pampers.
Cum am auzit asta, am si dat o fugă la farmacia cartierului în care locuiesc, iar farmacista mi-a zis că pudra de talc de la Johnson's Baby este cea mai buna.

Informații generale:
Pudra de talc Johnson's Baby este foarte eficienta si in absorbirea excesului de umiditate si vindeca iritatiile produse de conactul cu scutecele. Pastreaza pielea uscata, mentinand confortul bebelusului. Pudra de talc Johnson's Baby lasa pielea cu senzatia de uscat, oferindu-i un parfum delicat si proaspat. Pudra de talc de la Johnson's Baby este indicata in tratarea iritatiilor bebelusului in urma purtarii scutecelor. Produs testat dermatologic, recomandat in cazul pielii sensibile.

Impresii personale:
Desi multe mămici evita sa folosească această pudra de talc sau alte produse marca Johnson's Baby, nouă ( mie si fetiței mele) ne merge foarte bine.
De când o folosesc roșeața de la cutele micutei mele au dispărut, in plus parfumul dulce persistă pe pielea ei mult timp.
Uneori îmi vine să o mănânc la cat de dulce miroase.
Pudra se găsește intr-un recipient de 100 de grame prevăzut cu un căpăcel care are în mijlocul său o gaură. Când este achiziționata , această pudra are lipita o foita de protecție , dar un dezavantaj este faptul că dacă o dezlipesc cade toata, ceea ce înseamnă că după folosire trebuie să fie pusă undeva pe sus în picioare deoarece există șansa să se scurgă.
Pudra este de culoare alba, pufoasă care se așterne pe pielea bebelușului precum o mantie.
Asa cum am menționat și mai sus are un parfum dulceag care persistă pe piele cam 12 ore.
Multe lucruri nu am ce sa spun despre aceasta pudra de talc, doar ca sunt destul de mulțumită de ea și că îi acord nota 8 din 10 si va recomand si vouă să o încercați.

Pret:
Aceasta pudra o găsiți în Mega Image la prețul de 8,49 lei insa eu am luat-o de la farmacia cartierului cu 7 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu