9 feb. 2018

Tableta Navitel T500 3G, o necesitate sau doar moftul unui bărbat?

Sunt genul de persoană care am un loc de muncă mai solicitat, fiind mai tot timpul plecat in țară, in timp ce soția mea este acasă cu cei mici, eu îmi petrec timpul conducând masina personală în interes de serviciu. Ca sa intelegeti despre ce va vorbesc , din 24 de ore cat are o zi, eu îmi petrec 15 ore pe zi la volanul mașinii.
Este un job mai neobișnuit , tot timpul sunt pe drum și tânjesc după copiii mei. De aceea incerc sa fiu măcar virtual alături de ei. O înțeleg pe nevasta-mea perfect, știu cât de mult se chinuie cu cei doi îngerași ai noștri mai mult singură, dar daca nu as merge la muncă, nu am avea ce sa le punem pe masa.
Un copil are nevoie de multe lucruri care din păcate sunt foarte scumpe și dintr-un salariu minim pe economie nu am putea sa le oferim ce au nevoie. De curând am făcut un calcul simplu cu soția mea pentru strictul necesar lunar al fetiței mele de aproape 3 luni și am ajuns la concluzia că pentru pamperși, vitamine, calciul gluconic, șamponul special pentru dermatita , serul fiziologic și cremele pentru eritemul fesier cheltuim in medie de 750 de lei pe lună, la care se mai adaugă și cheltuielile casei precum și strictul necesar pentru băiatul de 3 ani, ajungând la un total cu vreo 400 de lei peste salariul minim pe economie pe care l-aș lua daca aș rămâne în oraș lângă familia mea.
Știu că poate acestea nu au legătură cu subiectul pe care vreau să-l abordez in acest nou articol, dar vreau sa înțelegeți de ce sunt obligat să lucrez in acest domeniu.
Oricum, revenind la topicul articolului meu, datorită faptului că sunt mai tot timpul plecat, am nevoie de un GPS auto dar și în același timp de un dispozitiv după care as putea să țin legătura cu familia precum și cu firma la care lucrez. Probabil îmi veți spune că să-mi iau un telefon și să instalez aplicația Waze, nu?
Credeti-ma, exact asta și am acum, dar datorita faptului că solicit mult telefonul , că sa spun pe românește, am cam futut bateria, iar mufa de la cablul de alimentare al telefonului este și ea pe duca. In plus nu de multe ori , mi s-a întâmplat să ma sune sotia mea, in timp ce eram in trafic și să nu am unde sa opresc. Ca sa intelegeti despre ce bat câmpii pe aici, eu și nevasta-mea avem o înțelegere. Nu vorbim decât seara când nu sunt la volan, dar în caz de urgență maximă pe timpul zilei să mă sune urgent.
O astfel de urgență maximă a fost în ziua când a nascut-o pe fetița mea. Era singura acasă cu băiețelul meu și eu eram într-o deplasare, liniștit că știam că mai are opt zile până când naște. Eram pe banda a doua pe autostrada Soarelui in drum spre casă, voiam să le fac o surpriza intorcandu-ma cu doua zile mai devreme acasă. Însă surpriza mea s-a dus pe apele sâmbetei de telefonul soției mele care mă suna să mă anunțe că i s-a rupt apa. Din fericire atunci am făcut o manevră că în filmele cu proști și am ajuns printr-o minune pe banda de urgență.
Când am reușit să-i răspund la al cincilea apel și am auzit că vine bebe, de îngrijorare sa nu nască acasă singură în grabă am băgat telefonul mobil in paharul de cafea.Dupa un timp am realizat ce am făcut și am reușit să-l salvez de la „inec” dar majoritatea aplicațiilor software s-au „ înecat” in cafea.
Prin urmare, acum când ne-am mai liniștit , a cam venit timpul sa mă ocup și de siguranță mea la volanul mașinii.


Așa cum v-am mai zis și luna trecută, eu și nevasta-mea urmărim un blog foarte apreciat de noi numit Blogatu , un blog cu foarte multe review-uri și unboxing-uri ale diferitelor gadgeturi, iar prin canalul sau după YouTube numit Testarea.ro ne arată care sunt plusurile și minusurile gadgeturilor prezentate pe blogul său.
In urma emisiunii de pe YouTube am aflat despre Tableta Navitel T500 3G , o tableta micuța, având ecranul de 7 inch și care are modemul de 3G incorporat.

Aseară am vorbit cu nevasta-mea despre intentia mea de a achiziționa o tableta Navitel și ea m-a acuzat că este doar un moft, că dacă tot vreau să-mi cumpăr ceva, să-mi iau un telefon, dar după ce i-am explicat de ce am nevoie de aceasta tableta m-a înțeles și mi-a dat undă verde.
In continuare o sa vă prezint și vouă de ce consider eu că mi-ar fi de folos o tableta Navitel:

• Așa cum am zis de la început, este o tableta micuța, prin urmare o pot introduce seara repede in buzunarul hainei mele sau in timpul zilei daca o am montata pe bordul mașinii nu atrage atenția răufăcătorilor riscând să-mi spargă mașina când sunt la client
• Ecranul este de 7 inch, adică că sa înțelegeți mai bine este precum o carte micuță
• Are modemul 3G incorporat, deci nu stau cu grija că aș putea să pierd semnalul
• Sistemul de operare este Android 7.0 , iar după părerea mea din toate cele incercate in ultimii ani este cel mai complet
• Este o tableta foarte ușoară
• Poate fi utilizată și că o tableta obișnuită dar și că un dispozitiv portabil de navigare
• Este o tableta Dual SIM, având două sloturi pentru cartele SIM după care se pot efectua apeluri telefonice și chiar a se trimite mesaje
• Ca sursa de conectivitate se poate realiza prin Wi-Fi, bluetooth și prin modemul 3G incorporat
• Dispune de doua camere, una frontala de 2MP echipata cu blit și una gen selfie care mă va ajuta să-i trimit soției mele imagini cu mine din trafic
• Are slot de card de memorie care suporta până la 32 GB
• Spațiul de stocare intern este de 8 GB, iar memoria RAM este de 1GB
• Are instalata aplicația Navitel care îmi prezintă rutele prestabilite din țări precum Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Cipru, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Gibraltar, Grecia, Islanda, Insula Man, Italia, Kazahstan, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Regatul Unit, Republica Cehă, România, Rusia, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ucraina, Ungaria, Vatican și de asemenea îmi dă posibilitatea să-mi instalez singur alte rute rutiere
• Cutia tabletei conține pe lângă încărcător, cablul usb și manual in limba romana foarte util pentru mine care nu prea mă pricep la limbile străine.

Aceste argumente i le-am prezentat și soției mele și a înțeles de ce spun că pentru mine este o necesitate aceasta tableta. Voi ce credeți, chiar am nevoie sau este doar moftul unui bărbat mereu pe drumuri?

Pana una alta sa nu uitați să dați un follow la blogul lui Blogatu și să vă abonați la canalul sau după YouTube numit Testarea.Ro pentru a putea să fiți la curent cu toate plusurile și minusurile pe care le are un gadget.

P.S. Blogatule as dori să-i achiziționez soției mele un Allview P9 Life și nu găsesc pe nicăieri vrun review despre acest telefon. Te poți ocupa tu? Mulțumesc anticipat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu