7 feb. 2018

Gel crema cu extract de castane sălbatice și vitaminele A&E de la Hunca Care - Review

Buna dimineața dragele mele. Astăzi vreau sa vă prezint un produs care mi-a fost aliatul neprețuit in timpul sarcinii cu fetița mea impotriva durerilor.
Când eram însărcinata cu mezina familiei mele cam in săptămana 24 de sarcina, am inceput sa am dureri mari de mijloc care efectiv nu mă mai lăsau să merg. Îmi aduc aminte ca sa ajung la baie mă țineam de pereți pentru a mă putea deplasa.
Abia le suportam, iar faptul că nu puteam sa iau vrun medicament pentru a le ameliora cat de cat, parca făcea durerea sa se intensifice.
Trebuia să găsesc ceva că sa mă ajute, că din cauza durerilor eram irascibila , mă certam cu toată lumea.
Așa că într-o zi după ce soțul meu a vorbit cu un coleg la el la muncă despre durerea mea, acesta i-a vorbit despre un gel crema care l-a ajutat pe el mult când îl durea umarul.
Soțul meu mi-a povestit despre asta și i-am zis că sunt dispusa sa incerc orice că efectiv nu mai pot.
Așa că după ce am dat comanda pe internet ( că nu o găsiți în nici o farmacie fizica) am mai avut de așteptat încă patru zile pentru livrare.

Detaliile oficiale:
Extractul de castane salbatice ajuta la reducerea edemului,a oboselii si elimina roseata si petele.
Extractul de iedera asigura o mai buna circulatie a sangelui la nivel local si ajuta pielea sa devina mai ferma si mai puternica.
Uleiul de menta alina durerea si oboseala din corp ,prin abilitatea sa de a relaxa muschii.
Extractul de rozmarin ajuta la eliminarea edemului ,a amortelii si a oboselii.
Uleiul de grau ajuta la vindecarea crapaturilor din calcaie si catifeleaza pielea.
Uleiul de camfor stimuleaza circulatia sangelui,are efect tonic,racoritor ,ajula la inlaturarea stresului si ofera relaxare.

Impresiile mele:
Am folosit intens acest gel crema pe toată durata sarcinii , chiar și acum in perioada alăptarii.
Acest gel crema cu extract de castane sălbatice și vitaminele A & E și găsește într-o cutie de 500 de ml, iar culoarea gelului este de un verde smarald.
La primul contact cu pielea simți precum un cub de gheață , iar în momentul în care incepi sa simți un val de caldura care se intensifică pe măsură ce trece timpul , ai ai garantia că începe să-și facă efectul.
Pentru a scăpa de dureri mari, este necesar un tratament de trei zile cu două aplicați pe zi și garantat câteva săptămâni bune , durerile nu vor mai reveni.
Eu sunt extrem de mulțumită de acest produs și vi-l recomand și vouă. Am doar un sfat să vă dau. După aplicarea gelului trebuie să vă spălați neaparat foarte bine pe mâini, că la contactul cu ochii efectiv va ustura doua zile.

Preț:
Așa cum am zis și mai sus, aceasta crema nu o găsiți în nici o farmacie fizica , se produce doar pe comanda și prețul ei variază între 16 și 25 de lei, in funcție de site-ul după care il comandați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu