18 feb. 2018

Sampon L'Oreal Professionnel Control Sensi Balance - Review



De vreo 6 luni folosesc Samponul L'Oreal Professionnel Control Sensi Balance, un produs profesional marca L'Oreal pe care l-am cumpărat deoarece promitea o bună protecție a scalpului, în special în perioada rece. Acest șampon este recomandat inclusiv celor ce au probleme cu mătreața, dar cum nu am mătreață, nu vă pot spune cât de eficient este la acest capitol.

Scalpul meu se irită destul de ușor în sezonul rece, iar mâncărimile apar frecvent. Tocmai de aceea am ochit varianta Sensi Balance, iar calmarea pielii capului am simțit-o încă de la prima utilizare. Deși este un produs destul de spumant, foarte concentrat, nu-mi usucă părul pe lungime și nici scalpul, formula sa fiind una foarte delicată. Consistența sa este cea a unui gel transparent.

Șamponul curăță bine firul de păr, nu-l încarcă, neavând o formulă foarte hrănitoare, dar nici nu îl lasă uscat sau aspru.

Producătorul anunță pe ambalaj că șamponul conține sorbitwin, un derivat de sorbitol responsabil pentru senzația de păr hidratat. Tot el ajută la ameliorarea senzației de mâncărime și hrănește corespunzător pielea capului.

Comparativ cu celelalte șampoane L'Oreal Professionnel, Sensi Balance face mai puțină spumă, însă s-a consumat în același ritm. Un șampon profesional îmi ajunge 4 luni (2 spălări/săptămână).

Pentru un scalp sensibil recomand acest șampon cu drag. Nu are un parfum puternic sau neplăcut, așadar nu agresează în niciun fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu