1 oct. 2017

Crema de mâini cu măsline de la Balea- Review


Bună dimineața dragele mele. Astăzi este un nou început de luna, asa ca pentru astăzi am decis să vă vorbesc despre produsul meu preferat în îngrijirea mâinilor și anume crema de mâini cu extract de măsline de la Balea.
Aceasta crema de mâini se poate achiziționa din orice magazin Dm din țară, la prețul de 7 lei tubul de 100 ml.
Eu pur și simplu o ador datorită faptului că de când o folosesc mâinile mele sunt mai fine, mai catifelate pe toată durata zilei și rezistente la frigul din ultima perioada ( de obicei când venea frigul mâinile mele începeau sa se exfolieze și se înroșeau).
Un alt lucru pe care îl ador la aceasta crema este parfumul irezistibil de măsline care se menține pe pielea mâinilor cam sase ore.

Voi ați încercat-o pana acum? Dacă nu, va recomand sa o folosești, chiar își merită banii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu