1 oct. 2017

Gel de dus hidratant Mandarine& Lime Le Petit Marseillals - Review


Bună dimineața dragele mele, astăzi la început de luna noua vă voi povesti despre un alt produs de îngrijire personala pe care îl folosesc intens în aceasta perioada rece și anume gelul meu de dus hidratant cu extract de mandarine și lămâie verde de La Petit Marseillals.
Acest gel de dus poate fi achiziționat din orice magazin Dm din țară la prețul de 10,99 lei sticluța de 250 ml.

Detalii oficiale:

Apreciate pentru parfumul lor fructat si racoritor, mandarinele sunt culese manual sub soarele generos din bazinul mediteranean. Originala din Corisica, lamaia verde - lime din Let Petit Marseilleis provine din culturi ecologice. Este un fruct cu pulpa suculenta si usor acida.

O formula Extra Soft pentru piele

Gelul de dus hidratant Let Petit Marseilleis Mandarine & Lime curata delicat pielea. Spuma sa moale se clateste usor lasand in urma un parfum proaspat, acrisor si racoritor.
Pielea ramane moale, hidratata si proaspata.

Părerea mea:
Ador acest gel de dus datorita prospețimii pe care o simt la nivelul pielii mele după fiecare folosire, corpul rămâne întotdeauna Fresh și moale la atingere timp de câteva ore bune.
Singurele chestii pe care nu-mi plac la acest gel de dus este faptul ca parfumul acestui gel de dus nu se menține pe piele mai mult de o ora și sistemul de pompare care la o singura apăsare pe sticla eliberează o cantitate foarte mare de gel de dus.
Datorita acestui sistem mie una îmi ajunge acest gel de dus doua săptămâni.
Însă să zicem că se compensează aceste defecte ale acestui gel de dus datorita faptului ca lasa pielea catifelata o perioada lunga de timp,  iar datorita faptului că este un gel de duș cu pH neutru este potrivita oricărei persoane.

Voi l-ați încercat pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu