4 oct. 2017

Masca exfolianta de fata cu mandarine si menta de la Kaufland - Review



Buna dragele mele, stiu ca in ultimele zile am cam tras chiulul, dar totul se explica prin dorinta mea de a petrece mai mult timp cu cei dragi, dar asta nu inseamna ca daca am stat cu familia, ca nu am mai avut grija de mine sau de tenul meu, asa ca astazi o sa va vorbesc despre masca mea exfolianta de fata cu mandarine si menta, masca achizitionata din Kaufland Colentina, la pretul de 2 lei.
De obicei nu-mi aplic nici o masca din comert pe fata, dar de cand a inceput pitica mea sa nu mai aiba astampar, chiar nu mai am timp sa-mi prepar o masca in casa.
Asa cum va spuneam am achizitionat aceasta masca din Kaufland Romania, in acest weekend, datorita faptului ca de cand a venit sezonul rece , fata mea a devenit extrem de aspra de am impresia ca este o talpa de pantofi.
Aceasta masca de fata nu am mai incercat-o pana acum, dar curiozitatea a invins asa ca am asezat-o in cosul meu imediat. Dupa cum va dati seama, seara dupa ce familia mea a adormit si mi-am facut dusul relaxant am zis sa incerc si masca.
Ea se gaseste in format a cate doua plicuri de 8 ml, dar dupa parerea mea un plic de masca ajunge pentru doua utilizari.
La inceput masca este precum un gel cremos si consistent de culoare portocalie, insa nu se simte nici un parfum de mandarine si menta, ci mai degraba miroase a spirt.
La contactul cu tenul, prima aplicare este extrem de rece, precum un cub de gheata, dar pe masura ce o aplicati cu miscari circulare pe fata, se incalzeste, ajungand sa o simtiti de parca s-ar strange pe masura ce se usuca.
Am lasat-o timp de 15 minute pe ten si apoi am inceput sa o trag dintr-un colt.
Tenul meu a ramas catifelat si fin dupa utilizarea acestei masti exfoliante. Abia astept sa vina seara ca sa vad daca voi simti la fel tenul, iar daca situatia va fii pozitiva la urmatoarea serie de cumparaturi imi voi reimbogati portfardul cu mai multe masti.

Voi ati incercat aceasta masca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu