29 oct. 2017

Cum îți poți defini stilul vestimentar?

Ne dorim de cele mai multe ori sa fim eleganți, sa strălucim cu adevărat, la orice eveniment mai important din viata noastră, sa ieșim din anonimat, sa fie mandre partenerele noastre de bărbatul pe care îl au aproape și probabil va întrebați cum este posibil acest lucru. Răspunsul este simplu: folosiți cu încredere butoni camasa pentru a va defini stilul vestimentar.
Degeaba va îmbrăcați la costum, va alegeți cele mai imaculate cămăși, va lustruiți pantofii, dacă nu veniți în completarea ținutei voastre cu niște butoni de cămașă.
Probabil va întrebați de ce sa folosim aceste accesorii la camasa noastră și aveți dreptate, da probabil pentru unii dintre voi sunt doar niște chestii banale precum cerceii, brățările, lănțișoarele pe care le folosesc doamnele, dar dacă vreți sa arătați fantastic lângă doamna voastră, se merita puțin sacrificiu, nu?
Nu știu dacă ați fost vreodată atenți la seria de filme cu agentul 007, dar va invit sa va uitați asupra faptului ca întotdeauna James Bond, la tinuta impecabila pe care o are, mereu la manșetele de la camasa are o pereche de butoni. Dacă era doar de fiță, chiar credeți ca regizorul mai includea butonii în tinuta lui? Va spun eu, nu.
Dar sa știți ca nu doar în filmul cu Agentul 007 puteți sa vedeți acest lucru, chiar și în filmul cu Mecanicul/ Curierul, veti vedea ca șoferul, îmbrăcat la patru ace, are butoni la camasa.
Eu însumi, în meseria de ospătar pe care o practic, la costumul și la camasa pe care le port zi de zi la muncă, adaug o pereche de butoni la manșeta cămășii, dar acum sa nu va gândiți ca fac acest lucru din obligație, nu în nici într-un caz, fac asta pentru ca îmi place sa fiu un domn stilat.
Cum v-ați dat seama, ador sa port butoni și tocmai de aceea, de vreo cincisprezece ani de când practic meseria de ospătar, am reușit sa strâng o micuță colecție pe care o împrospătez de fiecare dată când am ocazia.
Acum câteva zile am găsit niște modele superbe pe internet și cum și nevasta mea își face toate poftele, am hotărât sa-mi mai îmbogățesc și eu colecția cu încă o pereche, asa ca am ajuns pe site-ul Accesoriul.ro
Sincer, acum sunt în contradictoriu cu mine însumi, îmi plac foarte multe modele, dacă ar fii sa ma gândesc doar la mine și nu la copiii mei, cred ca mi-aș cumpăra cel puțin zece perechi, dar cum nu sunt un tata egoist,  am decis sa ma opresc la următoarea pereche:
Superbi, nu? Ia gândiți-vă ce bine s-ar potrivi acești butoni la un costum albastru satinat cu o cămașa albă?
În sfârșit as putea sa concurez cu soția mea, care este o maniaca în privința frumuseții și a stilului ei vestimentar.
Anyway... Dacă tot v-am vorbit mai sus de filmul Agentului 007 cu James Bond, ia uitați-vă ce butoni drăguți am găsit pe Accesoriul.ro
Simpatici foc. Ăștia cred ca s-ar potrivi de minune la ținută mea de Halloween, as arata cu mare succes un adevărat James Bond.
Sunt atâtea modele superbe pe site, va invit sa aruncați un ochi și mai mult ca sigur veți găsi o pereche de butoni pentru cămașă perfecți pentru voi.

Sa nu uit, pana pe 31 octombrie veți găsi perechea ideala de butoni la o super reducere de 30%, deci nu mai stați pe gânduri prea mult timp. Este timpul nostru sa stralucim lângă partenerele noastre! Este momentul sa le dam peste nas! Ha-ha-ha!
P.S.
Succes la cumpărături!
Eu unul săptămână viitoare voi mai adaugă o pereche de butoni la micuta mea colecție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu