15 sept. 2017

Apa de gura pentru copii Firefly - Review

Cum sunt mama și este extrem de importanta pentru mine sănătatea orala a copiilor mei și cum știu ca nu este suficient doar sa ne spalam pe dinți, am cautat pentru ei o apa de gura care sa le dea o adevărată prospețime, un miros Fresh, dar în același timp sa nu-i afecteze în caz de înghițire.
Din păcate, la noi în țară nu am găsit un astfel de produs, dar salvarea mea a venit de la prietena mea stabilita în Anglia.
Aceasta apa de gura, cu aroma de bomboane se găsește la prețul de 1,5 lire sterline la o sticluța de 237 ml.
Apa de gura Firefly este ideala pentru copiii mei datorita prospețimii pe care o oferă gurii, mirosul plăcut și sticluța cu acel cățel îl determina pe băiatul meu sa se spele cu drag pe dinți și apoi sa utilizeze aceasta apa de gură.
Dacă pana acum activitatea de curățare a dinților era o adevărată aventură,  acum a devenit un moment magic.
După cum va dati și voi seama, am vorbit cu prietena mea ca în octombrie când revine în tara sa îmi mai aducă încă trei astfel de ape de gură.
În plus au un termen de valabilitate mai lung decât ce se găsește la noi în țară, patru ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu