27 sept. 2017

Şamponul Clear Men With Lemon - Review

Asa cum bănuiesc că v-ați dat și voi seama,  soțul meu folosești numai produse de îngrijire personala care să-i ofere prospețimea pe care o adoră.
Deși acest șampon Clear Men With Lemon este unul potrivit pentru bărbații care au mătreață, soțul meu îl folosește pentru parfumul irezistibil de lămâie care se menține pe părul lui pana la 3 zile.

Ingrediente:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Zinc Pyrithione, Climbazole, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Mentha Piperita Leaf Extract, Citrus Limon Juice, Panax Ginseng Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Dimethiconol, Dimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cyclotetrasiloxane, Pantolactone, Parfum, Sodium Chloride, Zinc Sulfate, Menthol, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, TEA-Sulfate, Poloxamer 407, Laureth-4, Laureth-23, Sodium Polynaphthalenesulfonate, Carbomer, Maltodextrin, PEG-4, Xanthan Gum, Cellulose Gum, PPG-12, Sodium Hydroxide, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 42090, CI 47005.

Asa cum am mai zis soțul meu îl folosește intens și datorita acestui fapt părul lui este întotdeauna fin, ceea ce rezulta o adevărată încântare pentru mine când îmi trec mâinile prin părul lui, fiind mereu mătăsos și ca sa fiu sincera parfumul de lămâie îmi trezește mereu simțurile de femeie.
Varianta pe care o are soțul meu este de 250 ml, disponibila în Carrefour România la prețul de 11,99 lei, iar ca durata îl tine cam 4 luni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu