29 sept. 2017

Șervețele umede antibacterianane Cleanic - Review

Bună dragele mele. Pentru astăzi am decis să vă prezint șervețelele mele umede care nu-mi lipsesc niciodată din geantă.
Le-am descoperit acum vreo trei ani în urma când a venit acasă tata cu vreo doua pachete, unul pentru mine și altul pentru mama.
Mama este o persoana extrem de pretențioasă, dacă un produs nu are un parfum floral, oricât de bun ar fi el, nu îl folosește și cum va dati seama nici aceste șervețele umede nu au fost pe placul ei, datorită faptului că are un miros înțepător de Spirt.
Asa ca și pachetul ei a ajuns la mine. Sincer mie îmi place foarte mult, ca atunci când nu am sticluța de antibacterian la mine, îmi este la îndemână sa scot un șervețel pentru a îndepărta mizeria și a dezinfecta în același timp.
Un pachet de șervețele umede antibacterianane Cleanic îmi ajunge o luna de zile.
Dacă va interesează să-l cumpărați se găsește în farmaciile Help Net și Dona cu prețul cuprins intre 4-7 lei. Atenție însă să menționați ca doriți pachetul de 40 de bucăți ca cel mic de 15 nu sunt decât foarte puțin umede și se face imediat numai scame șervețelul odată scos din pachet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu