18 sept. 2017

Crema Geroroyal cu ulei de măsline - Review

Bună dragele mele. Pentru astăzi am decis sa va povestesc despre crema mea preferată de la Geroroyal cu ulei de măsline ideala pentru mâini și față.
Aceasta crema am descoperit-o acum vreo patru ani când simțeam ca am nevoie de o hidratare intensiva a mâinilor mele.
Uleiul de măsline din compoziția ei, facilitează hidratarea și catifelarea de care are nevoie mâinile și fata noastră, redând în același timp luminozitatea naturala a pielii.
Dacă tot suntem în pragul mărturisirii pot sa va spun ca am folosit aceasta crema și cât am fost însărcinată cu cei doi copii ai mei, pe burtica și solduri ceea ce mi-a ajutat corpul sa nu producă vergeturile specifice sarcinii.
Crema este disponibila într-o cutiuță de 100 ml, în Kaufland cu prețul care variază intre 5 și 9 lei.
Aceasta crema nu m-a lăsat niciodată la greu, tocmai de aceea nu lipsește niciodată din baia mea.
Va recomand sa o încercați și voi. Nu veți regreta!
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu