27 sept. 2017

Șampon și gel de dus Star Wars from Oriflame - Review

Bună dragele mele. Astăzi vreau sa va vorbesc despre un produs de îngrijire personala de la Oriflame pe care eu însumi îl ador.
Deși inițial am achiziționat acest șampon și gel de duș, tentata mai mult de desenul cu Star Wars de pe sticluță pentru fiul meu ( motiv pentru care m-am ambiționat și am achiziționat cinci astfel de produse), am rămas profund dezamăgită când am văzut ca pe pielea băiețelului meu începuse sa apară iritatii după folosirea acestuia.
Parca împinsă de dezamăgirea mea de a nu-l arunca am început sa-l folosesc eu la baia mea zilnică.
Îmi amintesc ca am achiziționat acest produs de la prietena mea care este reprezentat la Oriflame în luna martie a acestui an și am dat pe o sticluța de 200 ml în jur de 8 lei.
Hei bine, cum am zis și mai sus,  eu îl folosesc la baia mea, mai precis torn o cantitate suficient de mare în cada pentru a face multă spuma când îmi doresc un strop de relaxare după o zi grea.
În momentul de fata, inafara de aceasta sticla, mai am doar una neinceputa din totalul de cinci sticle, ceea ce va dati seama ca a fost folosit intens pe sezonul cald, nu?
Eu una sunt extrem de mulțumită de el și probabil dacă mai exista în brosura de la Oriflame,  când îl voi termina și pe celalalt îl voi mai achiziționa pentru uzul personal.

Voi l-ați folosit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu