26 sept. 2017

Borsec mereu prezent în viața mea

Astăzi vorbim despre apa noastră minerală de prestigiu în România, Borsec.
Despre aceasta apa pot sa va spun ca a
luat naștere în anul 1806, care își are originea în izvoarele situate în partea de nord-est a României, în depresiunea Borsec din județul Harghita. Borsec este un brand 100% românesc ce are în spate o istorie de peste 210 ani, iar izvoarele sale au calități curative benefice asupra organismului în cazuri de diabet, boli cardiovasculare sau afecțiuni inflamatorii.Apa minerală naturală Borsec este, înainte de toate, o sărbatoare în sine. O sărbătoare a tinereţii perpetue, a sănătății, vitalității şi energiei nestăvilite. A tinereții, pentru că te ajută, datorită efervescentei sale persistente şi amuzante, să te menții tânăr şi vesel. A sănătății, pentru că sunt deja renumite proprietățile terapeutice ale izvoarelor Borsec. A vitalității şi energiei pentru că, s-a dovedit, numai apa minerală poate să te încarce de energie benefică, generând un dinamism debordant.
Borsec a primit numeroase premii de-a lungul a celor peste 210 ani, dar probabil cea mai mare mândrie a brandului românesc este faptul că în anul 2017, Borsec a fost ales din nou cel mai puternic brand românesc în clasamentul realizat anual de Revista Biz. Intitulat BrandRo, acesta măsoară „puterea” mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori. Performanţa mărcilor românești este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.
Despre aceasta apa minerală pot sa va spun ca deși are aproape 211 ani de existenta pe piața românească, eu am luat cunoștință cu ea în anul 1997 când, proaspăt întors acasă tatăl meu din străinătate, avea în bagajul sau doua sticle verzi din ciob de apa minerală carbogazoasa Borsec.

O priveam fascinată și deși pe vremea aceea părinții mei erau împotriva faptului sa consum o apa minerală ca spuneau ca fac broaște în burta, îmi amintesc ca am gustat puțin din paharul tatălui meu.
Prima senzație pe care am simțit-o când am înghițit aceea mica gura de apă, a fost una ciudata. Simțeam cum acidul de la apa îmi creează fluturași în stomac și după prima senzație am simțit cum brusc mi se potolește setea și ca parca ma simțeam mai libera, parca îmi crescuse aripi și puteam sa zbor în lumea de basm a copilăriei mele.
Însă după ce a trecut aceea stare de feerie,  simțeam nevoia sa mai beau, dar din păcate ochii mamei mele ma priveau cu dispreț, asa ca am stat liniștita și am privit cum tatăl meu termina sticla de apa împreună cu vinul cel rosu de la bunicul meu.
Îmi amintesc ca de fiecare dată când tata ducea paharul la gură, eu de pofta sa mai iau o guriță din aceea apa divină, inghiteam în sec.
Când mai rămăsese putina apa pe fundul sticlei, am privit cum tata punea aceea apa într-un pahar curat și îmi întinde sa beau și eu.
Eram cea mai fericită, starea mea de extaz revenea.
Din aceea zi, a existat mereu în casa noastră câte doua sticle de apa minerală Borsec, în ciuda faptului că se găsea foarte greu în cartierul nostru, mereu tata când venea de la cumpărături avea în sacoșă sticlele noastre de apa pură.
Acum, de când sunt mămică,  băiețelul meu a consumat de la 8 luni numai apa minerală naturală Borsec,  deoarece am încredere deplina în această apă și cred cu tărie ca este cea mai buna apa pentru el.

Prin urmare,  pentru o buna vitalitate și ca sa fiți mereu sănătoși, consumați cu încredere, apa noastră minerală naturală și carbogazoasa Borsec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu