16 sept. 2017

Tu știi cum sa scapi de o infecție urinara?

Bună dragele mele. Pentru astăzi am ales sa va prezint tratamentul meu personal cu care am reușit sa scap de o infecție urinara pe care am căpătat-o în timpul sarcinii cu fetita mea,  precum și de mirosul neplăcut cauzat de aceasta infecție.
În primul rand trebuie să știți că o infecție urinară este o infecție provocată de agenți patogeni (bacterii, paraziți, fungi), aceștia putându-se localiza în oricare parte a tractului urinar.
Asa cum va spuneam mai sus, în timpul sarcinii cu fata mea am căpătat o infecție urinara de toată frumusețea: scurgeri albicioase și abundente, mirosuri neplăcute care se simțea la nici 5 minute de când ieșeam din baie, mâncărimi și usturimi la urinare.
Constincioasa din fire am apelat de urgenta la ginecologul meu care mi-a prescris multe tratamente: ovule, creme, soluții, medicamente și nimic. În loc sa se amelioreze infecția și mirosul neplăcut, mai rău se accentua.
Asa ca, într-o zi, când efectiv m-am saturat sa dau o grămadă de bani pe tratamentele costisitoare, am luat decizia sa încerc un tratament personal.
Aveți nevoie asa: de o cana de ceai cald de mușețel neîndulcit, doua lingurițe de bicarbonat de sodiu,  un sfert de canuta de apa termala și un burete de baie.
Amestecați ceaiul cu bicarbonatul de sodiu și cu apa termala și apoi spalati-va cu buretele jos. Lăsati sa acționeze timp de 10 minute ( timp în care veți simți arsuri jos) și pe urma clătiți.
Urmați acest tratament în fiecare seara timp de doua săptămâni și după acestea răriti acțiunea la trei seri.
Garantat într-o luna și jumătate scăpați de infecția urinară. Eu când m-am dus la control, doamna ginecolog a mea a rămas surprinsa ca nu mai aveam nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu