11 sept. 2017

Tu știi cum poți curata un aragaz ușor și rapid?

Bună dimineața dragele mele.
Pentru astăzi am decis sa va povestesc despre câteva trucuri pe care le folosesc eu în a curata aragazul pe care recunosc ca nu am timp să-l șterg imediat după ce gătesc cum știu ca ar fi normal, asa ca mereu este extrem de murdar când ma apuc să-l spăl.

Trucuri simple:
1. Folosirea unui detergent de vase
Puteți să-l curățați rapid dacă turnați o cantitate suficienta de detergent de vase pe un burete. Prima etapa a acestui proces este sa pulverizați pe suprafața aragazului un strat de apa și apoi sa veniți și sa aplicați cu buretele stratul potrivit a detergentului de vase. Veți observa cum se curăță imediat.

2. Folosirea unui detergent de geamuri
Pentru detergentul de geamuri pulverizați ușor pe suprafața aragazului și apoi doar ștergeți ușor cu un prosop de bucătărie.

3. Folosirea unei soluții făcute în casa cu bicarbonat și oțet 
Recunosc, aceasta metoda o folosesc și eu extrem de mult, deoarece îmi curata foarte bine și repede suprafata aragazului. Pentru curățarea acestuia, turnați într-o sticluța de jumătate 250 ml de oțet adăugând în el 3 lingurițe de bicarbonat de sodiu. Pentru curățarea aragazului se folosesc pașii din primul truc.

4. Folosirea zemei de la doua lămâi 
Pentru o murdărie excesiva, stoarceți zeama de la doua lamai pe suprafața aragazului și lăsați 15 minute sa acționeze zeama pe suprafața totală a aragazului. După aceste 15 minute ștergeți cu un prosop de bucătărie.

Cam acestea sunt trucurile mele în curățarea aragazului. Sper sa fie pe placul vostru și de asemenea aștept să-mi completați articolul cu trucurile voastre. O zi frumoasă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu