12 sept. 2017

Colecția mea de Tender Care

Cred ca majoritatea dintre voi sunteți familiari cu crema de la Oriflame numita Tender Care.
Eu una le ador. Ne-am "cunoscut" în anul 2006 când am primit o micuță cutiuță minune cadou din partea unei colege de liceu.
Îmi aduc aminte ca mi se părea ciudat sa vad o crema atât de micuță, credeam ca face mișto de mine, dar când am folosit-o în seara aceea pentru o tăietură am rămas impresionata de ea.

Acum, după 11 ani de la prima "întâlnire" timp in care am continuat sa le folosesc am ajuns sa dețin trei creme Tender Care:
- Versiunea clasica
- versiunea cu miere
- Versiunea cu scorțișoară
Aceasta cutiuță minune o folosesc intens:

  • La schimbarea scutecului fetitei 
  • După ce spăl băiatul ii dau la organul genital
  • La cutele fetei
  • La rănile băiatului
  • După ce ma epilez etc
Voi folosiți Tender Care?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu