3 sept. 2017

Cum ar fii oare dacă mi-aș putea șterge și rescrie trecutul?

Cu siguranță pentru toată lumea aceasta este o dorință pe care toți am vrea sa o putem îndeplini, sa ne putem șterge și rescrie trecutul de care nu suntem deloc mândri, acel trecut întuneric care ne bântuie zi după zi, dar în același timp ne influențează cu mult prezentul și viitorul.
Dacă ar exista cu adevărat o bagheta magica care să-mi poată șterge și rescrie anumite părți din cartea vieții, as dori sa fac sa dispară acel an din tinerețea mea când datorita apariției primului băiat în viata mea, am lăsat balta clasa a zecea și efectiv am ajuns sa rămân repetenta din cauza celor peste 250 de absente.
Aceasta, decizie a tinereții mele mi-a marcat existența mea ca om,deși nu pot sa spun ca nu mi-a venit în cele din urmă mintea la cap cum s-ar spune pe drept, am reușit sa ma dau pe bara și sa-mi revin în anul ce a urmat.
Îmi aduc aminte ca datorita deciziei mele de a abandona școala din cauza acelui băiat am avut mult de suferit, dar în același timp am și învățat multe din greșeala mea.
Deși am pierdut un an din viata mea de licenca, trebuie sa recunosc ca pe urma viata si-a reluat cursul destinului: am terminat un liceu bun fiind pe primul loc, am reușit sa fiu singura din tot liceul care a promovat examenul de bacalaureat, am urmat o facultate bună în domeniul financiar, mi-am cunosc actualul soț, ne-am căsătorit și în cadrul familiei noastre au apărut doua comori care ne luminează viata în fiecare zi.
Totuși, deși rămâne doar un vis frumos dorința de a putea sterge și rescrie trecutul, putem în același timp sa ștergem și sa rescriem anumite lucruri în viitor numai datorită unui pix magic, dacă se poate numi așa.
Acest pix magic despre care vorbesc se numește Pilot Frixion, un pix care este importat de cei de la Dacris.
Probabil am auzit cu toții de acest pix în cei zece ani de activitate, dar niciodată nu am băgat de seama sa ne informam despre el, însă ar trebui sa ne schimbam mentalitatea pentru copiii noștri.
De ce zic asta? Pentru ei trebuie sa cunoaștem și sa le oferim cele mai bune produse care le va face viata mai frumoasa, sunt sigura ca nimeni nu își dorește ca odrasla lui sa treacă prin aceea perioada în care îți curgea cerneala pe caiet și sa stai sa te chinui cu sugativa și cu partea albastră a gumei de șters pentru a îndepărta pata albastră apărută pe caietul de teme.
Eu cu siguranță nu îmi doresc acest lucru și tocmai de aceea, copiii mei vor avea întotdeauna un pix Pilot Frixion în penarul lor de la școală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu