21 sept. 2017

Luciu de buze Long Wearing de la Flormar - Review

Bună dimineața dragele mele, pentru astăzi am decis să vă vorbesc despre luciul meu preferat de buze, Long Wearing de la Flormar,  nuanța soft Pink.
Prețul de achiziție a acestui luciu de buze a fost de 23 de lei,cumpărat de la un stand de cosmetice Flormar din Afi Palace Cotroceni, în urmă cu patru luni.
Deși pana atunci nu mai folosisem nici un luciu de buze de la Flormar,  am fost curioasa și mi-am achiziționat nuanța Soft Pink.
Însă deși ma așteptam să fie exact culoarea de roz pe buze, acasă m-am trezit ca pe buzele mele sa fie transparent,  asa ca îl folosesc după ce-mi aplic rujul pe buze pentru a da strălucirea pe care o iubesc.
Senzația pe care o oferă buzelor mele este una plăcută și când îl voi termina o sa mai achiziționez unul dar probabil o alta nuanța care sa dea bine pe buzele mele.

Voi folosiți luciu de buze de la Flormar?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu