21 sept. 2017

Gelul de dus Imperial Leather for Day - Review

În articolul precedent din aceasta categorie,  v-am povestit despre Gelul de dus Imperial Leather for Relaxing Sleep, asa ca acum vreau sa va prezint Gelul de dus Imperial Leather for Day.
Acest gel de dus cu extract de levănțică este ideal pentru zi, deoarece după folosirea acestuia simțiți cum va da energia necesară pentru un început de zi.
La fel ca și la cel de seară, acesta este un gel de dus cremos, ambalat într-o sticluța de 250 ml.
Recunosc, acest gel de dus nu este chiar preferatul meu, asa ca nu prea l-am folosit, motiv pentru care am consumat foarte puțin în aceasta luna de când îl am.
Mi se pare ca este mult prea dulce și deși parfumul lui se menține pe pielea mea sase ore, sunt de părere ca este mai potrivit pentru sezonul rece.
Prețul lui este de 3,5 lire sterline, dar cum nu este tocmai pe placul meu, la acesta nu i-am mai zis prietenei mele sa-mi mai aducă.
Acum nu știu, momentan îl pun deoparte și când se mai răcorește afara, probabil ii voi mai da o șansă, dar dacă tot nu este pe placul meu, va ajunge în baia mamei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu