19 sept. 2017

Primul meu premiu ca blogger

Bună. După cum știți,  acum o luna am decis sa-mi deschid acest blog și astfel am ajuns sa ma înscriu și la competiții pentru bloggeri,  în speranța că îmi voi îmbunătăți stilul de a scrie și ca voi învață să scriu articole din ce în ce mai bune.
Primele mele articole au fost scrise pentru platforma Blogalinitiative, unde am ales sa ma înscriu la Campionatul Național, la Campionatul local din Craiova și București.
Deși m-am înscris în aceste trei campionate, se pare ca am o problema cu înregistrarea articolelor pe platforma, asa ca am apelat la ajutorul administratorilor.
Știu ca am devenit o pacoste cu articolele mele și îmi cer scuze. Vreau sa le mulțumesc lui Alexandru Ion ( administrator la Campionatul Național)  și lui Daniel Botea ( administrator la Campionatul Local Craiova)  care m-au suportat și m-au ajutat cu articolele mele.
Oricum, sa revenim la oile noastre. Asa cum v-am zis de la început,  am reușit sa câștig primul meu premiu din cariera de blogger.
Acest premiu a fost câștigat la Campionatul Local Craiova,  la campania
beautycosmetic.ro, unde articolul preferat de sponsori a fost cel de Aici.
Sincer, nu credeam ca o parte din viata mea personală,  o sa îmi aducă un premiu constând într-un uscător de păr Compact B331 care îmi va fi livrat în 30 de zile lucrătoare.
Ca sa va faceți o idee despre ce vorbesc,  am cautat o poza cu acest uscător pe internet.
Frumos,  nu-i așa? Eu abia aștept să-mi vina acasă.
Prin urmare,  mulțumesc Blogalintiative Craiova ( și Daniel Botea) pentru ca ma suportați și ajutați, mulțumesc frumos sponsorului pentru acest premiu superb.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu