12 sept. 2017

Apa de toaleta Super Playboy Pink For Her - Review

Hello scumpele mele doamne. Asa cum v-am zis la ultimele doua review-uri destinate parfumurilor, iubesc apele de toaletă și cum nu ma pot hotărî care este preferata mea, am realizat un top a lor.
Apa de toaletă Super Playboy Pink este cea care se afla pe poziția a treia din clasamentul preferințelor mele.
Aceasta apa de toaleta este una florala, puțin dulce, recomandat mai mult pentru sezonul rece.
Acest parfum a fost creat în anul 2013 având drept note: nota de varf este mandarina; notele de mijloc sunt Strelitzia si frezie; Notele de baza sunt ambra, lemn de santal si mosc.
Varianta pe care o am eu este de 75 ml și am achiziționat-o din Kaufland Sebastian,  anul trecut la prețul de 11,99 lei.
Asa cum am spus de la început, eu îl ador și îmi doresc sa îl fi putut folosi mai des, dar în ultima perioadă a sarcinii nu mai suportam mirosurile dulci,  apoi după ce am născut a venit vara și nu a mai mers.
Ca rezistenta pe haine rezista o zi întreagă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu