27 sept. 2017

Palmolive Men Refreshing - Review

Hello scumpele mele. În review-ul de astăzi am decis să vă vorbesc despre Gelul de dus ideal pentru bărbații din viata voastră și anume Palmolive Men Refreshing.
Acest gel de dus le conferă prospețimea de care au nevoie pe toată durata zilei,  fiind un gel ideal pentru acest sezon rece datorita senzației de Fresh pe care o conferă.
Soțul meu îl adora și spune ca de acum înainte numai pe acesta îl va folosi la dușul sau zilnic.
Tot de la el știu ca ii face pielea fina și ca parfumul de fresh se menține mult timp, ceea ce pentru el în domeniul pe care îl practica este un lucru bun datorita faptului că este mereu înconjurat de mulți actori extrem de pretențioși.
Acest gel de duș este unul 2 în 1, adică poate fi folosit și ca șampon, dar soțul meu foarte rar îl aplica și în păr, tocmai de aceea o sticla de 500 ml lui ii ajunge 5 luni.
Noi l-am achiziționat luna trecută din Carrefour-ul din Mall Veranda la prețul de 7,90 lei.

Soții voștri l-au încercat pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu