9 sept. 2017

Săpun lichid antibacterian Igienol Fresh - Review

Hello. Cred ca nu există vreo persoana fizica în lumea asta, care sa nu utilizeze și sa nu folosească un săpun lichid preferat și cum nici eu nu fac excepție de la regulă, astăzi o sa va povestesc despre săpunul meu lichid preferat, antibacterian de la Igienol.
Acest săpun lichid este achiziționat de soțul meu în luna iulie din Mega Image când l-am trimis sa îmi cumpere aceea soluție antibacteriana cu care dezinfectez de obicei jucăriile copiilor. Prețul de achiziție a fost de 7,99 lei sticluța de 300 ml.
Abia în momentul când a ajuns acasă am văzut ce a cumpărat și cum nu se pot restitui produsele înapoi la Mega Image am început să îl folosesc pentru igiena mea.
Deși nu ma așteptam are un parfum Fresh care se menține pe mâini 2 ore, iar hidratarea pielii este divină.
Mâinile mele sunt mai moi și mai fine pe măsură ce trece, iar sistemul de pompare a săpunului lichid eliberează exact cantitatea potrivita de săpun.
După doua luni de folosire intensa am ajuns sa mai am jumătate de sticluța, prin urmare estimez ca îmi va mai ajunge încă doua luni acest produs.

Cu siguranță este un produs pe care îl voi mai cumpăra, un produs care își merita atât banii cât și dreptul de a face parte din baia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu