27 sept. 2017

Individual Blue for Him - Review

Bună ziua dragele mele. Astăzi o sa va vorbesc puțin despre apa de toaletă preferată a soțului meu de la Avon și anume apa de toaletă Individual Blue for Him.
Acesta apa de toaletă are o aroma racoritoare ce reprezinta doar un invelis pentru nota sentimentala a lavandei si duritatea grepfruitului , desavarsite de acorduri dulci de rozmarin ce te indeamna la visare.
Soțul meu folosește aceasta apa de toaletă de aproximativ cinci ani datorita faptului ca parfumul se menține pe pielea și pe hainele lui pana la doua zile fără să-și piardă intensitatea mirosului.
După cum va dati seama,  niciodată nu lipsește din casa noastră aceasta apa de toaletă și cum de curând băiețelul nostru a început grădinița și îl folosesc pentru a-i improspata mirosul hainelor,  am început să-l cumpărăm mai des.
Tocmai de aceea, deși prețul acestei ape de toaletă era 28 de lei, noi am dat pe doua ape de toaletă Individual Blue 40 de lei ( făcând o economie de 16 lei) doar datorita faptului ca doamna din coltul străzii de la care ne facem cumpărăturile în materie de produse Avon s-a îndrăgostit de ochii albastri ai îngerașilor mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu