5 sept. 2017

Salata " Poftă de burtica"

Vă mai amintiți de perioada când erați însărcinate și va confruntați cu diferite pofte din ce în ce mai ciudate?
Deși cu băiețelul meu,  nu am trecut prin această fază a perioadei de sarcină,  pot sa spun că am recuperat la fetiță, asa ca în  ziua când am împlinit sase luni de sarcina, am avut o pofta nebuna de o salata cu " de toate". Norocul meu a fost ca aveam aproape toate ingredientele dorite în casă de la bunica mea de la țară. Astfel am putut sa creez salata " Poftă de burtica".
Ingrediente:

  • 4 roșii medii
  • o ceapa mica 
  • 5 căței de usturoi
  • 1 castravete mic
  • 1 ardei gras rosu mic
  • 100 grame de brânză dulce 
  • 10 măsline verzi umplute cu gogoși 
  • sare
  • ulei
Mod de preparare:
  1. Spălați bine toate legumele.
  2. Curățați ceapa, usturoiul, ardeiul și castravetele.
  3. Luați un castron și începeți sa tăiați în cubulețe mici ceapa, usturoiul,  ardeiul,  roșiile și castravetele.
  4. Adăugați sarea după gust și amestecați bine toate ingredientele.
  5. Adăugați și puțin ulei și amestecați din nou.
  6. Adăugați brânză de vaci și măslinele tăiate rondele și mai amestecați din nou tot conținutul castronului. 
  7. Acum serviți salata.
Timp de preparare: 10 minute
Porții: suficiente pentru o graviduta pofticioasa 
Gust: fantastic 

Pofta bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu