15 sept. 2017

Săpun lichid antibacterian Touch - Review

Hello. În urma cu ceva timp v-am arătat ce dețin eu în geanta mea cu care ies cu cei mici la plimbare, asa ca pentru astăzi an decis sa va vorbesc despre săpunul meu lichid preferat din baia mea.
După cum vedeți este tot un produs marca Touch antibacterian.
Aceasta sticluța de 500 ml cu parfum de ocean l-am găsit acum vreo patru luni în Carrefour Colentina la prețul de 11,99 lei.
Este ideal pentru mine și familia mea deoarece  are un pH-ul de 5.5 un pH neutru, exact ca cel al pielii sănătoase, stabilizează învelișul acid protector al pielii. Conținutul de Vitamina E asigură hidratarea perfectă a pielii.
Sincer eu sunt extrem de mulțumită de el, iar sistemul de pompare este perfect deoarece eliberează la o apăsare pe el, cantitatea ideala de săpun lichid.
Băiețelul meu este asa de incantat de el, încât de când îl am este mai tot timpul în baie, pentru a se spala pe mâini.
Un alt lucru pe care as putea sa îl mai adaug aici este faptul ca acest săpun lichid hidratează și conferă catifelarea de care are nevoie mâinile noastre zi după zi.
Cu siguranță o sa-l mai cumpăr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu