6 sept. 2017

Pantofii Ladytar de la Elsim Shopping Center

Bună dimineața.
De când am devenit mămică completa ( adică am și băiat și fata) am tânjit enorm de mult în a mai cumpără ceva și pentru mine, ceva ce sa fie numai al meu și sa nu fie un lucru necesar în casă.
Dorința mea am reușit sa o îndeplinesc ieri, când am profitat de ocazia faptului ca soțul meu s-a oferit sa stea cu piticii, asa ca am fugit la o sesiune de shopping.
Auzisem de mult faptul ca în pasaj la Obor este deschis un magazin numit Elsim Shopping Center cu îmbrăcăminte și încălțăminte pentru toate buzunarele.
Asa ca am dat o fuga pana acolo, unde am găsit cei mai frumoși și confortabili pantofi întâlniți vreodată și la un super preț 59 de lei.

Pantofii sunt de culoare albastra, cu vârful lucios, tocul de 3 cm dar mai gros, iar partea din fata este îmbinata cu plasa și cu catifea albastră.
Pe părți are o aplicație metalica care ii face mai deosebiți.
Având o culoare închisă pot fi asortați la orice ținută.
Le-am avut încălțate aseară la o petrecere a unui prieten și cu toate ca am stat mult în picioare, am dansat și m-am simțit bine, nu mi s-au umflat picioarele și nici nu am avut dureri asa cum pățesc de obicei după nici o oră.
Pot sa spun ca aceasta pereche de pantofi a fost creata pentru mine, iar prețul a fost super ok.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu