29 sept. 2017

Șampon hrănitor cu lapte de Karite&Miere Le Petit Marseillals - Review

Bună dragele mele, pentru astăzi am decis să vă vorbesc despre şamponul meu ideal care ma ajuta sa trec peste hopul în care sunt acum cu un par subțire și care se rupe mereu.
Îl folosesc de doua luni de zile și am putut vedea o îmbunătățire la structura firului de par care devine mai rezistent și se rupe din ce în ce mai puțin după fiecare folosire.
Le Petit Marseillais iti permite sa experimentezi bucuria de a trai, natura si placerile Sudului Frantei in toata simplitatea lor. Pentru ca Le Petit Marseillais este expert in selectia si combinarea ingredientelor din Provence si retete Mediteraneene.
Le Petit Marseillais - Sampon hranitor si reparator cu lapte de karite si miere pentru par uscat si deteriorat.
Hraneste parul uscat si repara parul lung si deteriorat.
Laptele de karite bogat in lipide vegetale este cunoscut pentru proprietatile sale nutritive.
Mierea este cunoscuta pentru proprietatile sale nutritive si de catifelare.
Hranit intens, parul este reparat de la radacina pana la varf.
Șamponul se găsește într-o sticluța de 250 ml prevazuta cu un sistem de pulverizare a cantității potrivite de șampon pentru o persoana cu parul mediu.
Estimez ca acest șampon îmi va ajunge sigur sase luni în condițiile în care eu ma spăl de două ori pe săptămână.
Acest șampon a fost achiziționat la prețul de 10,50 lei din magazinul Dm existent în Mall Veranda.

Voi l-ați folosit pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu