30 sept. 2017

Spray universal pentru curățare Profesional Clean - Review



Bună dimineața dragele mele doamne. În urmă cu ceva timp v-am spus ca am primit cadou o soluție de curățare diverse suprafețe așa că astăzi am decis să vă vorbesc despre aceasta soluție.
Se găsește în recipient de 100 ml, având un termen de valabilitate nelimitat,  iar prețul acestei soluții este de 25 de lei.
Noi o folosim pentru curățarea ochelarilor soțului dar și pentru ștergerea telefoanelor care mereu se murdăresc datorita mânuțelor îngerașilor noștri care mereu le prind.
Aceasta soluție o am de aproximativ sase luni, dar în ciuda faptului ca am folosit-o la doua zile am consumat din ea doar un sfert de soluție.
Singurul lucru care nu-mi place la aceasta soluție este mirosul neplăcut de spirt combinat cu oțet, dar acest lucru se compensează cu calitatea curățării suprafețelor sticloase.
Se poate folosi cu încredere și la ștergerea televizorului datorita faptului că îndepărtează praful extrem de rapid, în plus nu rămân urme.
Este prevazuta cu o pompita care eliberează cantitatea optima de soluție pentru o curățare perfecta.
Noi suntem extrem de mulțumiți de ea și tocmai de aceea când o sa se termine o s-o achiziționam.

Voi ați încercat-o pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu