12 sept. 2017

Apa de toaleta Modern Muse Le Rouge Gloss de la Estée Lauder - Review

Hello scumpe doamne. Cred ca nu există vreo femeie în lumea asta care sa nu iubească parfumurile, sau sa nu aibă vreo preferință sau vrun top a lor și cum eu nu ma aflu mai prejos, ușor ușor o sa va vorbesc despre parfumurile din topul meu de preferințe.
Astăzi o sa va povestesc despre parfumul de pe locul al doilea al topului meu și anume Modern Muse Le Rouge Gloss.
Acesta este un cadou de suflet din partea soțului meu la nașterea fetitei de acum aproximativ patru luni ( pe 15 se fac patru luni).
El este un parfum original, care în Italia se găsește la prețul de 100 de euro, dar se aduce doar pe comandă.
Din cercetările mele, acest parfum este iubit de multe vedete străine precum Celine Dion, Thalia etc.
Modern Muse Le Rouge de la Estée Lauder este un nou parfum Oriental Floral de dama, ce a fost lansat in anul 2015.Modern Muse Le Rouge este noutatea oriental-florala de la Estee Lauder. Este un parfum de lux, cu arome delicioase si cuceritoare. Compozitia se deschide cu note apetisante de zmeura, struguri rosii si sofran. Inima parfumului este un buchet floral, ce contine trandafir bulgaresc, iasomie si magnolie. Baza parfumului este mai puternica, avand accente orientale, cu note precum patchouli, vetiver, vanilie si ambretta (nalba de mosc).
Iubesc acest parfum datorita faptului ca își păstrează parfumul pe haine pana la doua zile, ador sticluța roșie și în ultimul caz ca este un cadou de la soțul meu la care nu ma așteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu