2 sept. 2017

Opt pași pe care ii folosesc pentru stimularea lactației

Dragele mele, va amintiți de perioada când erați însărcinate cu micile voastre comori? Va emoționa când simțeai micile lovituri ale celor mici din burtica voastră? Va doreați sa treacă timpul mai repede pentru a putea sa va întâlniți cu micile sufletele care creșteau în pântecele vostru? Va doreați sa ii simțiți la pieptul vostru și sa ii puteți oferi lăptic matern, nectarul dragostei voastre pentru ei?
Totul suna minunat, dar asa cum am trecut și eu prin aceste stări, astăzi am decis sa abordez un subiect pe care știu ca multor dintre voi le va fi de folos.
Din fericire, ma număr printre acele mămici care a putut să-și alăpteze copii: pe băiat l-am alăptat pana la un an când s-a autointarcat, iar pe fetita o alăptez și acum ( are aproape 5 luni).
Îmi aduc aminte ca la nașterea fetei am trecut prin groaza de moment ca nu as avea lapte pentru ea, deși în timpul sarcinii sânii îmi curgeau precum o adevărată cascadă. După prima zi de adevărat eșec în alăptare, am înțeles ca este din cauza faptului că născusem prin cezariana și corpul meu încă nu-și revenise după socul operației. Însă totul a trecut cu bine și am putut sa alăptez.
Acum vreau sa va prezint pașii pe care ii urmez eu pentru a putea să-mi stimulez lactația:

1. Odihnă 
Deși este o adevărată aventura sa reușesc sa ma odihnesc cu doi copii,  reușesc sa dorm 8 ore pe zi.

2. Lichide multe
Este important pentru voi sa va hidratați corespunzător, sa consumați minim 2 litri de apa pe zi.

3. Fructe multe
Deși poate nu credeți, un minim de 3 fructe pe zi vă sunt de mare ajutor pentru o buna alăptare.

4. Dușuri multe și scurte
Trebuie sa știți ca apa calda pe sâni stimulează circulația sângelui favorizând apariția laptelui.

5. Masajul
Pentru o bună stimulare a lactației vă recomand să vă faceți măcar de 3 ori pe zi un masaj circular pe sâni.

6. Ulei natural
Pe mine ma ajuta extrem de mult dacă îmi aplic pe sâni uleiul meu de corp preferat cu levănțică.

7. Relaxare
Mămici drage, măcar odată pe săptămână încercați sa faceți ceva care sa va ajute sa va relaxați. Pe mine ma ajuta foarte mult dacă îmi fac o baie fierbinte cu multa spuma în care îmi adaug esențele preferate.

8. O alimentație echilibrata 
Deși poate nu aveți pofta de mâncare, hrana este foarte importanta pentru lactație. Trebuie,  măcar forțat sa aveți 3 mese pe zi.

Cam ăștia sunt pașii mei pe care ii respect cu sfințenie, dacă voi cunoașteți alte metode, va aștept comentariile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu