30 sept. 2017

Crema de pantofi Kiwi - Review

Bună dragele mele, probabil și voi va gândiți la același lucru când ați citit titlul articolului, ca sunt cu adevărat nebună dacă am ales sa fac un review la o crema de pantofi, dar asta este, de la început am zis ca o sa va povestesc despre produsele pe care le folosesc.
Acum sa continuam, soțul meu lucrează într-un domeniu care îl pune mereu în interacțiune cu mulți oameni, tocmai de aceea trebuie sa aibă o ținută impecabila și aici nu ma refer doar la îmbrăcăminte cât și la încălțăminte.
Trebuie sa se prezinte întotdeauna cu alte haine și cu pantofii mereu curați și lăcuiți, tocmai de aceea seara după ce adorm îngerașii mei, ii pregătesc ținută de a doua zi.
Aceasta crema de pantofi mi se pare cea mai buna pentru noi, deoarece nu curge excesiv de mult la aplicare și în al doilea rand nu pătează cum mi s-a mai întâmplat cu alte creme de pantofi.
Din punct de vedere al raportului calitate - preț, este perfecta deoarece ca preț nu depășește suma de 8 lei ( achiziționata din Carrefour Veranda),  iar ca durata ne tine cam 8 luni ținând cont ca o folosesc zilnic.
În plus as putea sa mai adaug și mirosul plăcut de kiwi care îl emana în timpul aplicării, prin urmare în timpul sarcinii cu fetita mea nu am avut nici o problema în aplicarea acesteia pe pantofii soțului meu.

Voi ați încercat-o pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu