27 sept. 2017

Șampon și gel de dus Jumbo for Kids - Review

Cum sunt o mamă constincioasa,  mereu îmi doresc tot ce este mai bun pentru copiii mei și cum știu ca băiatul meu adora produsele de îngrijire personala cu aroma de bubble gum, pentru baia lui cu spuma, i-am achiziționat din Jumbo Berceni, un șampon și gel de dus ( adică un produs 2 în 1) ca să-i îndeplinesc dorința.
Acesta combinație de șampon și gel de dus se găsește într-o sticluța de 250 ml la prețul de 10,99 lei iar lichidul din interior sticlei este un bleo extrem de deschis.
În momentul când desfaci sticluța, parfumul irezistibil de bubble gum se extinde în toată baia, care se menține pana la doua ore în aerul respirabil.
Băiețelul meu îl adoră și deși îmi era teamă să nu-i provoace vreo alergie ceva, acest produs se împacă bine cu corpul lui, lăsând-o mereu fina și catifelata.
Singurul dezavantaj al acestui produs de îngrijire personala este faptul ca nu se menține parfumul de bubble gum pe pielea copilului meu, mai mult de trei ore, ceea ce îl determina pe băiatul meu sa ceara în continuu sa facă baie cu " pume" asa cum
zice el.

Voi l-ați încercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu